උ කජුත් කලා / බජවුත් දාල / වෙයො කාපු කාරුත් පැදල / උපදෙසකල 90කුත් තියාන, හාලි 175යි..
ඔය කියන මුදල් දැන් කාටඩ ගියෙ? මූදටද? නැ කලා කාරෙයො පිරිසක් අතට / සන්ගීත බාන්ඩ / ස්ටෙජ් / ලයිට් / ජෙනෙරෙටර් / ටෙන්ට් / පුටු රෙන්ට් කරන මිනිස්සුන්ට.
so!Says who? Half or even more of that could've gone to Harin's personal account.
so!
උගෙ ගිනුමට ගියා කියන්න බැන්කුවට ගියා කියන එක නෙ! බැන්කුව එ මුදල් වැඩි පොලියට නයට දෙනවා. එකො බාන්ඩාගාර බැදුම් කර හරහා රජයට ණයට දෙනවා. එකෙන් ලාබ - පොලී උපද්දනවා!
1. whole thing should be audited!What if he stashed the money in an overseas bank?
1. whole thing should be audited!
2. i do not think so. but im pretty sure dude pump those funds into his friends' hands and had lot of fun! with paid hookers and so. well hookers had to have a income too.
100% clean ratawal koranna gihin balapam wena de! economya hika wela yanawa. danatama penna patan aran. kadawal welenawa.
pissu uttawal. owa wenne naha! krenneth naha! balana idapam! anduwata ona huttak karaganna kiyala thamage wada karagannai ona. lankawe gobbeyo anduwen hama hutthama karanna ona kiyana mathe inna nisa thamai me okkoma pissu pakawal me lankawe wenne!See, it's not about making a 100% clean country but building trust among the citizenry that public funds are not being misappropriated
anduwata ona huttak karaganna kiyala thamage wada karagannai ona.
misappropriation - Define this?Then you have no reason to glorify blatant public fund misappropriation but here we are
misappropriation - Define this?
pump those funds into his friends' hands and had lot of fun! with paid hookers and so.
පක තමයි ! උබෙ කුඩා මොලෙට එවා නාස්ති වගෙ පෙනුනාට ඔය ගෲප් දෙකම මිනිස්සු. එ මිනිස්සුත් කලා බිලා ජීවත් වෙන්න කීයක් හරි හොයාගන්නෙ නැත්ද?උන් දෙගොල්ලොම කොරොනා නිසා 2019 ඉදන් හික වෙලා ඉදපු කන්ඩායම් දෙකක්!
බෙහෙතට වඩා වටිනවා සන්ගීතෙයක් අහල - පොඩ්ඩක් බීල නටල ගයල කැල්ලකගෙ පුක බලල - කොල්ලෙක්ගෙන් කින්ඩියක් අහල ගන්න ආතල් එක.
See, it's not about making a 100% clean country but building trust among the citizenry that public funds are not being misappropriated
sometimes stupid shit works! its that simple!Speak for yourself
You sound like a husband who caught his wife cheating and is now promoting how great it is to be a willing cuckold.
We refuse. We'd rather get rid of the wife and save ourselves from a STD, thank you very much
Ane Pago, oya Dala tiyana ganan walinඋ කජුත් කලා / බජවුත් දාල / වෙයො කාපු කාරුත් පැදල / උපදෙසකල 90කුත් තියාන, හාලි 175යි..
ඔය කියන මුදල් දැන් කාටඩ ගියෙ? මූදටද? නැ කලා කාරෙයො පිරිසක් අතට / සන්ගීත බාන්ඩ / ස්ටෙජ් / ලයිට් / ජෙනෙරෙටර් / ටෙන්ට් / පුටු රෙන්ට් කරන මිනිස්සුන්ට. එ මිනිස්සු එ සල්ලි වලින් මොක්ද කරන්නෙ? සල්ලි කනවාද? නැ! එ මිනිස්සු එ සල්ලි ගෙනිහින් දිලා එ මිනිස්සුන්ට ඔන කරන දෙවල් ගන්නවා! මුලු මුදලම රටෙ ඉකොනොමියෙ දුවනවා. ආන්ඩුවට ඔය වෙලදාම සියල්ල ටැක්ස් කරන්වා.
කජු කැවාම කජු සන්තාවට - කජු සප්ලයි කරන උන්ට - කජු වවන උන්ගෙ අතට එ මුදල යනවා. එවායෙ ලාබෙන් එ මිනිස්සු - වෙන මිනිස්සුන් විකුනන බඩු මුට්ටු සෙවා ගන්න්නවා!
මොඩ ජෙප්පො හිතාන ඉන්නෙ සල්ලි වියදම් කරාම එ සල්ලි පොලොව යටට දාල වල දානවා කියල!
බලපම් - මල පෙරෙත්යො වගෙ සතෙයක් වියදම් නොකර මහබාන්ඩාගාරෙ පුරවන්න ගියාම වෙන දෙ! දැනටම පටන් අරන්. ඉකොනොමි එක වෙලි වෙලී තියෙනවා. රටක් ගොඩ එන්න නම් මුදල් හුවමාරු වෙන්න ඔන. එ හුවමාරු තුලුන් එ මිනිස්සු අදික ලාබ ලබන්න ඔන. එ ලාබ වෙනත් අයට දිල උන් ආස බඩු බාන්ඩ සෙවා ලබාගන්න ඔන. ආන්ඩුව එ වෙලදාම ටැක්ස් කරල උන්ගෙ පන්ගුව ගන්න ඔන!
යාලුවන්ගෙන් ඉල්ලන් කාල ජීවත් වෙන හැත්තට ඔවා තෙරෙන්නෙනැ! මෙක හිගන ගුබ්බැයමක් වෙලා නවතින්නෙ!