āļāļšāļŊāļ⎠āļāˇāļąāˇ āļ¯āļģāļŊāˇāļ´āˇ āļ´āˇāˇāˇāļ āˇāļ ⎠āļāļģāļąāˇ āļāˇāļēāļŊ⎠āļ āļąāˇāļ⎠āļāļąāˇ āļ´āļŊ⎠āļąāˇāļąāˇ āļļāļĸāˇāļĸ⎠āļĸāˇāļ´āˇāļ´āˇKawda utto laugfs gas use karanne dn
Oka baluwoth out of stock
āļāļšāļŊāļ⎠āļāˇāļąāˇ āļ¯āļģāļŊāˇāļ´āˇ āļ´āˇāˇāˇāļ āˇāļ ⎠āļāļģāļąāˇ āļāˇāļēāļŊ⎠āļ āļąāˇāļ⎠āļāļąāˇ āļ´āļŊ⎠āļąāˇāļąāˇ āļļāļĸāˇāļĸ⎠āļĸāˇāļ´āˇāļ´āˇKawda utto laugfs gas use karanne dn
Oka baluwoth out of stock
ras karanawa kiyala ithin bag ekak daala ekathu kara ganda da ?āļ¯āˇāļąāļ§āļ¸ āļāļŠāˇāļŊ āļŊāˇāˇāˇ āˇāˇāļ§āˇāļ⎠āļāˇāļģāļēāˇ. āļąāˇāˇāļ⎠āļāļą āļ¸āˇāļąāļēāļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ..
Passen eno āļąāˇāˇāˇ āļāˇāļāˇāļ⎠āˇāļāˇ..āļāļšāļŊāļ⎠āļāˇāļąāˇ āļ¯āļģāļŊāˇāļ´āˇ āļ´āˇāˇāˇāļ āˇāļ ⎠āļāļģāļąāˇ āļāˇāļēāļŊ⎠āļ āļąāˇāļ⎠āļāļąāˇ āļ´āļŊ⎠āļąāˇāļąāˇ āļļāļĸāˇāļĸ⎠āļĸāˇāļ´āˇāļ´āˇ![]()
![]()
āˇāļģāˇāļēāļāļ§ āļąāˇāˇāļ⎠āļāļą āļāļ āļąāˇāˇāˇāˇāˇ āļāļāļāˇāļ¯ āˇ āļ¸āļēāˇ?@Walter White āļąāˇāˇāˇ āļąāˇāļ¯āˇāļ¯?
āļ¸āļ¸ āļāˇāļēāļą account āļāļāļ§ āļ¸āˇāˇāˇāļāļ§ āļģāˇāļ´āˇāļēāļŊ⎠3000 āļāˇāļąāˇ āļ¯āˇāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇāļ¯ āļāļšāļ§Passen eno āļąāˇāˇāˇ āļāˇāļāˇāļ⎠āˇāļāˇ..
3000 āˇāˇāļēāˇāļ¸āˇāļŊāˇāļēāˇ
āļāļļ āˇāˇāļŊāˇāˇāļĸāļļāļēāˇāļēāˇāļ⎠āļąāˇāļ¯?āļ¯āˇāļąāļ§āļ¸ āļāļŠāˇāļŊ āļŊāˇāˇāˇ āˇāˇāļ§āˇāļ⎠āļāˇāļģāļēāˇ. āļąāˇāˇāļ⎠āļāļą āļ¸āˇāļąāļēāļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ..
Kahapaata 12.5 kg eka na/ unge hotline 1345 call kara. dawas dekak wage yayilu stock enna. enakan sure na habayi. nilpaata eka thiyenawa.āļ´āˇāˇāˇāˇāˇāļ¯ āļļāļąāˇ. āļ¸āˇāˇāˇ āļąāļ¸āˇ āļ¯āˇāļāļ¸ āļāˇāļēāˇāļąāˇāˇ. āļ¸āļ¸ āļāļēāˇāļ⎠āļāļāˇāļ.
