අංශක 10 ට අඩු නම් 22 දෙර්කාණාධිපති නිසා බාධකයි. 10 වැඩි නම් 9 අධිපති නිසා ලොකුම අවුලක් නෑ. ඒත් අනිත් ග්රහ දෘෂ්ටි, දශාව, ඒරාෂ්ටක තත්ත්ව අනුව බලන්න ඕන.saturn wala effect eka kohomada![]()
අංශක 10 ට අඩු නම් 22 දෙර්කාණාධිපති නිසා බාධකයි. 10 වැඩි නම් 9 අධිපති නිසා ලොකුම අවුලක් නෑ. ඒත් අනිත් ග්රහ දෘෂ්ටි, දශාව, ඒරාෂ්ටක තත්ත්ව අනුව බලන්න ඕන.saturn wala effect eka kohomada![]()
gaaha balapaam gana lipiya koheda thiyenne ....Jagannatha Hora kiyana software eka use karanna barida ...FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MAge 4th place mokuth naJagannatha Hora kiyana software eka use karanna barida ...FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gaaha balapaam gana lipiya koheda thiyenne ....
------ Post added on May 10, 2023 at 11:08 AM
software එකක් use කරන එකේ වරදක් නැහැ. ගාණක් හදාගන්න calculator එකක් පාවිච්චි කරනවා වගේ වැඩක් ඒක. හැබැයි ඒ software එක හදලා තියෙන්නේ ජ්යෝතිෂ්යයේ මොන සම්ප්රදාය ට අනුවද කියලා බලන්න ඕන. අපේ රටේ භාවිතා වෙන ක්රමයට ගැලපෙනවා ද කියලා තහවුරු කරගන්න ඕනේ. කේන්දර කොටු වලට ග්රහයන් දාගන්න එකම නෙමෙයි ජ්යෝතිෂ්යය කියන්නේ. මූලික සිද්ධාන්ත ගැන දැනගන්න ම ඕනේ.Jagannatha Hora kiyana software eka use karanna barida ...FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
just down load and try then comment...i think it easy for you ....software එකක් use කරන එකේ වරදක් නැහැ. ගාණක් හදාගන්න calculator එකක් පාවිච්චි කරනවා වගේ වැඩක් ඒක. හැබැයි ඒ software එක හදලා තියෙන්නේ ජ්යෝතිෂ්යයේ මොන සම්ප්රදාය ට අනුවද කියලා බලන්න ඕන. අපේ රටේ භාවිතා වෙන ක්රමයට ගැලපෙනවා ද කියලා තහවුරු කරගන්න ඕනේ. කේන්දර කොටු වලට ග්රහයන් දාගන්න එකම නෙමෙයි ජ්යෝතිෂ්යය කියන්නේ. මූලික සිද්ධාන්ත ගැන දැනගන්න ම ඕනේ.
ඔව් එහෙම හරියටම set වෙන software එකක් තියෙනවා නම් මගේ ඇස්වල ත් ප්රශ්නයක් තියෙන නිසා හුගක්ම පහසුවෙයි. බෝම පිංjust down load and try then comment...i think it easy for you ....
Gemini vala kotu dolahe thiyena grahayo monavada...plssඔව් එහෙම හරියටම set වෙන software එකක් තියෙනවා නම් මගේ ඇස්වල ත් ප්රශ්නයක් තියෙන නිසා හුගක්ම පහසුවෙයි. බෝම පිං![]()
අහන දේ තේරුණේ නෑ. පොඩ්ඩක් පැහැදිළි කරන්න පුළුවන් ද?Gemini vala kotu dolahe thiyena grahayo monavada...plss
Mithuna laganyae kotu 12 ta ayith grahayo monavada....අහන දේ තේරුණේ නෑ. පොඩ්ඩක් පැහැදිළි කරන්න පුළුවන් ද?
1 - බුධMithuna laganyae kotu 12 ta ayith grahayo monavada....
7th - guru vage
4 kisima grahaek na1 - බුධ
2 - චන්ද්ර
3 - රවි
4 - බුධ
5 - ශුක්ර
6 - කුජ
7 - ගුරු
8 - ශනි
9 - ශනි
10 - ගුරු
11 - කුජ
12 - ශුක්ර
ඔයා මේ subject එක තව ටිකක් follow කරන්න සහෝ.4 kisima grahaek na
2 th na
10 inna meena 4 ta drushtiya nisa ..mokakk da kiyanna puluwn

Okඔයා මේ subject එක තව ටිකක් follow කරන්න සහෝ.![]()
ඔයාට තාම fundamentals ගැන තේරුමක් නෑ වගේ පෙන්නේ. හෙමින් ඉගෙනගන්න. නොතේරෙන දෙයක් තියෙනවා නම් අහන්න
ඇයි එහෙම කියන්නේ?amme ipaduna dawase idan apala tamai oya lagneta
එක දිගට වැඩිම කාලයක් ඒරාෂ්ටක තියෙන්නේ චන්ද්රයා 4 හෝ 10 ඉන්නවා නම්.koi wele belauwath A rashatake
mage yanne rahu mahadashava ivara venne 2029ඔයාට තාම fundamentals ගැන තේරුමක් නෑ වගේ පෙන්නේ. හෙමින් ඉගෙනගන්න. නොතේරෙන දෙයක් තියෙනවා නම් අහන්න