මචන් 10GB විතර තියෙන Folder එකක් Cloud එකකට දාලා මට ඕන වෙලාවට ගන්න හොද විදිහක් තියෙනවද? Google Drive නම් සෙට් වෙන්නේ නෑ බන්. ඒකෙ Upload වෙනකොට නිකන් කොච්චර Speed එකකින්ද Upload වෙන්නේ වගේ දේවල්වත් පෙන්නන්නේ නෑ.
පට්ට ස්ලෝ බංmega.nz
මම දැකපු හොදම ස්පීඩ් එක ගූගල් ඩ්රයිව් එකෙන් ආවෙමචන් 10GB විතර තියෙන Folder එකක් Cloud එකකට දාලා මට ඕන වෙලාවට ගන්න හොද විදිහක් තියෙනවද? Google Drive නම් සෙට් වෙන්නේ නෑ බන්. ඒකෙ Upload වෙනකොට නිකන් කොච්චර Speed එකකින්ද Upload වෙන්නේ වගේ දේවල්වත් පෙන්නන්නේ නෑ.
Denata thiyena best ekak fastupload.io
Unlimited storage, File size limit 50GB
Habai inactive files delete wenawada koheda
mega.nz
Mega or Terabox
පට්ට ස්ලෝ බං
ගූ යනව
මම දැකපු හොදම ස්පීඩ් එක ගූගල් ඩ්රයිව් එකෙන් ආවෙ
ඉතිං දාගනින්කො නෙට්වර්ක් මොනිටර් එකක්
du meter
glass wire වගේ එකක්
bump
Gofile![]()
bump
drive තමා, අප්ලෝඩ් වෙන්න දාලා වෙන වැඩක් කරගනින් ආයෙ progress බල බල ඉන්ඩ ඕනි නෑ
ගූගලේ ඩ්රයිවරේ තමා ඔය වැඩේට හොඳ. ඒකට මනාප නැහැයි කියන හින්දා,
ගෝෆයිල, වැක්කෙරෙනපික්සල තමා,හැබැයි ප්රීමියම් අකවුන්ට් එකක් ගන්න ඕනා.
Denata thiyena best ekak fastupload.io
Unlimited storage, File size limit 50GB
Habai inactive files delete wenawada koheda
multcloud වගේ remotely upload කරන්න පුලුවන් සයිට් නැද්ද මචං
තව ඩ්රයිවර්ස් අතර ලොකු ෆයිල් හුවමාරු කරන්න පුලුවන්
bump
Thanks all <3 wade harigoogle drive තමයි බන්.
mediafire මොකද අවුල් ද.