1200W ඒ කියන්නෙ පැයකට යුනිට් 1.2
මෙයාල කියන විදියට එච්චර නෑනෙ බං12000 BTU/hr is 3.5 kW. So if you AC runs for one hour it will use about 3.5 kW
මෙයාල කියන විදියට එච්චර නෑනෙ බං
මාත් ගූගල් කලාම දැක්කෙ ඕක
මෙයා කියන විදියට
පැය 22 කටම ගිහින් තියෙන්නෙ 4.6 යි යුනිට්
https://elakiri.com/attachments/screenshot-2024-04-06-at-4-22-33 pm-jpeg.227641/
Ithin oooii kwadawath compressor eka 22hrs ekdigt wada krnne nhne... madin nwthinvne room eka cool wela iwr unhm.. ita pase witin wita room temperature eka up weddi on wela aphu poddk cool krla nwththn ekane krnee....මෙයාල කියන විදියට එච්චර නෑනෙ බං
මාත් ගූගල් කලාම දැක්කෙ ඕක
මෙයා කියන විදියට
පැය 22 කටම ගිහින් තියෙන්නෙ 4.6 යි යුනිට්
https://elakiri.com/attachments/screenshot-2024-04-06-at-4-22-33 pm-jpeg.227641/
12000btu inverter a/c eka mama 16 hour digatama use karadddi yanne 6 units(26c) waladi
btu කීයද මචං?LG eke < 3 units giye 20 hrs welata
පැයකට ගිහින් තියෙන්නෙ යුනිට් කාලයි
පැයකට ගිහින් තියෙන්නෙ යුනිට් කාලයි
btu 12000 ද?Ow mchn.
Ada tikak rasne dawasak. Nattam thwa tikak adui dawal ta usage eka.
25 C wage dala use kre issara. ethakota usage eke loku wenasak tynwa. Dn 26/27 C tma use krnne. Me gaana comfort cool
මෙයාල කියන විදියට එච්චර නෑනෙ බං
මාත් ගූගල් කලාම දැක්කෙ ඕක
මෙයා කියන විදියට
පැය 22 කටම ගිහින් තියෙන්නෙ 4.6 යි යුනිට්
https://elakiri.com/attachments/screenshot-2024-04-06-at-4-22-33 pm-jpeg.227641/