āļāˇāˇ.. āˇāˇāļāļ§āˇ āļ¯āˇāļāļāˇāˇāļ⎠āļēāļēāˇāļ¯?India un aggressive gahala lead eka 98 k tyena hinda dan wadi wasi india unta.
India win karayi meka.
āļāˇāˇ.. āˇāˇāļāļ§āˇ āļ¯āˇāļāļāˇāˇāļ⎠āļēāļēāˇāļ¯?India un aggressive gahala lead eka 98 k tyena hinda dan wadi wasi india unta.
India win karayi meka.
allagena gahuwoth hari shape eke wicket nodee trail eka adu wenakan.āļāˇāˇ.. āˇāˇāļāļ§āˇ āļ¯āˇāļāļāˇāˇāļ⎠āļēāļēāˇāļ¯?
ada balanawada bolaw yakkainee
![]()
Mey series ekata thread ekak damme nadda?āļŊāˇāļĸāˇāļĸ āļąāˇāˇāˇ.. āļ¸āˇāļąāˇ āļ āļ¯āļ⎠āļļāļŊāļąāˇāļŊāˇ
link ekak nadda ban?āļŊāˇāļĸāˇāļĸ āļąāˇāˇāˇ.. āļ¸āˇāļąāˇ āļ āļ¯āļ⎠āļļāļŊāļąāˇāļŊāˇ
āļ¸āˇāļāˇāļ¸ āļēāļ¸āˇ āļąāˇāļ¯?Mey series ekata thread ekak damme nadda?
@dilann āļŊāˇāļąāˇāļ⎠āļąāˇāļ¯āˇāļ¯?link ekak nadda ban?
https://www.youtube.com/live/UK7_qNPqcAg?si=-UwdE24hRJjhVXCu@dilann āļŊāˇāļąāˇāļ⎠āļąāˇāļ¯āˇāļ¯?
Thibba nam passe refer karanna lesiy. Amarunam kamak na.āļ¸āˇāļāˇāļ¸ āļēāļ¸āˇ āļąāˇāļ¯?
Zimbo āļ¸āˇ series āļāļ whitewash āļāļģ⎠āļąāļ¸āˇ!Zimbo dinnoth hondai habai. Team eka melo rahak naZ

Big Bash āļāļ āļļāļŊāļ´āļąāˇada balanawada bolaw yakkainee
![]()
