2024 අලුත් අවුරුද්දේ ජීවිතේ අලුත් රටකින් පටන් ගත්තා

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,701
    113
    Auckland
    not really machan.....its not an easy country to live. after all the hype is over reality starts to hit. i am in australia and have seen both countries. its a beatiful country but not a great country. for us sri lankans it maybe good.


    අනෙ බන් මම නම් දැන් අවුරුදු 7-8ක් ජීවත් වෙනව නව සීලන්තෙ කිසි අවුලක් නෑ මට නම්. ලොකෙ කොහෙ ගිහින් ආවත් මෙහෙ බැහැපු ගමන් ගෙදර ආව වගෙ ෆිලින් එකක් එනව.

    මම South Island වලට මාරු උනා Auckland ඉදන් ලයිෆ් ස්ටයිල් එකට snow sports එහෙම තියන නිසා.
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,993
    11,724
    113
    blhn thota thiyena heeena maaane

    i phone 15 ekak aran eth thota aqua ekk tinne ....... monwd utto ..... topi oeka gattte wena ewunta penna penna geni yannane ....

    ykooo mata me welawe car 2 k thiye ekak rs 230 laks and anika rs 190 laks ( mn kwwe 190laks ek wife ge)


    but mage phone eka redmi rs40,000 phone ekkk

    eh athin @nevermindNevergiveup wage ewun daahen sampathayi topi wage adu kuleee penna penna yana ewunta wadaaa nm



    ow ban oya @SHEHAN_GIWANTHA ponnaya hena heena maana kaarayek

    uta thmayi hema dema thiyenne kiyala hitan innne wesi
    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 9:09 AM
    Mama neme pako rata giye mage massina. CT-100 ekak padan hitapu kollek me level ekta masa 7n awa kiyanne eka loku deyak thama. car 2k tiyenawa kiyala pampori gahana umbata thama heenamane thiyenne. Mata nan car ekak na. Mata thiyenne GN-125H bike ekak. Ape pawule ekek ratakata gihin oya wage thathwekata enawa kiyanne apita loku sathutak. man monawada pako mata thiyena thiyenawa kiyala kiwwe? Kiyapan balanna?
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: jennt

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,013
    12,102
    113
    blhn thota thiyena heeena maaane

    i phone 15 ekak aran eth thota aqua ekk tinne ....... monwd utto ..... topi oeka gattte wena ewunta penna penna geni yannane ....

    ykooo mata me welawe car 2 k thiye ekak rs 230 laks and anika rs 190 laks ( mn kwwe 190laks ek wife ge)


    but mage phone eka redmi rs40,000 phone ekkk

    eh athin @nevermindNevergiveup wage ewun daahen sampathayi topi wage adu kuleee penna penna yana ewunta wadaaa nm



    ow ban oya @SHEHAN_GIWANTHA ponnaya hena heena maana kaarayek

    uta thmayi hema dema thiyenne kiyala hitan innne wesi
    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 9:09 AM
    hutto umbata wada salli thiyana ewun godak innawa elakiri eke...
    uta kamathi deyak danna deepan, eka podi deyak unath nathi ekata eka watinawa..
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,701
    113
    Auckland
    blhn thota thiyena heeena maaane

    i phone 15 ekak aran eth thota aqua ekk tinne ....... monwd utto ..... topi oeka gattte wena ewunta penna penna geni yannane ....

    ykooo mata me welawe car 2 k thiye ekak rs 230 laks and anika rs 190 laks ( mn kwwe 190laks ek wife ge)


    but mage phone eka redmi rs40,000 phone ekkk

    eh athin @nevermindNevergiveup wage ewun daahen sampathayi topi wage adu kuleee penna penna yana ewunta wadaaa nm



    ow ban oya @SHEHAN_GIWANTHA ponnaya hena heena maana kaarayek

    uta thmayi hema dema thiyenne kiyala hitan innne wesi
    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 9:09 AM

    uba oya kiyana kathawa aru kiyana ekata wada loku wenasak na ne bun

    u iPhone eka aran show off karanawa kiyana ekama thama ubath oya 200k car ekak thiyanawa kiyana eken show off karanna hadanne :lol:

    Different product same intention :lol:
     
    • Like
    Reactions: itguy77 and jennt

    VultureMax

    Active member
  • Dec 25, 2023
    213
    254
    43
    hutto umbata wada salli thiyana ewun godak innawa elakiri eke...
    uta kamathi deyak danna deepan, eka podi deyak unath nathi ekata eka watinawa..
    uba oya kiyana kathawa aru kiyana ekata wada loku wenasak na ne bun

    u iPhone eka aran show off karanawa kiyana ekama thama ubath oya 200k car ekak thiyanawa kiyana eken show off karanna hadanne :lol:

    Different product same intention :lol:

    mn eika kiwwe aruta reply ekak widihata
    ethana mama showoff krnna giye nehe

    nettn mage reply eke aruthak nathi wenwa

    mn gaaana daaala pennuwe contrast eka athi krnna reply eke ....
    mata anika iphone tiyegana eiken mirror selfi ghna pons lawa pennna behe
    i porn ekk tibbata kmk nehe .... eika ma penna penna ynkota epa wenawa

    ara waaahana dekak tiyenne showoff ekata nemeyi bn ..... ape gedara matay wifetay wedat yanna ( leda adu waaahana dekak )
     

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    Happy new year and Welcome to Christchurch මචං.
    pm එකක් දාපන් කන්ටැක් නම්බර් එක.
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,993
    11,724
    113
    uba oya kiyana kathawa aru kiyana ekata wada loku wenasak na ne bun

    u iPhone eka aran show off karanawa kiyana ekama thama ubath oya 200k car ekak thiyanawa kiyana eken show off karanna hadanne :lol:

    Different product same intention :lol:
    mama kiwwe man gana neme massana gana. Uta lankawe iddi iphone 6s ekai CT-100 bike ekai tibbe. U masa 6kin Aqua ekakui iphone15 ekakui ganna eka lankawe hitiyanan thawa awurudu 10katawath karanna wenne na uta. Man eka damme show off ekakata neme. E level ekata binduwen patan aran enna puluwan kiyala pennanna
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,700
    13,478
    113
    ඇයි බන් ලක්ශ 45ක් තියන් නවසිලන්තේ ගියේ, උබට ඔය ලක්ශ 45වියදන් කරලා මෙහේ ටවුමක කක්කුස්සි පේලියක්ම ගහලා කුලියට දෙන්න තිබ්බා
     
    • Haha
    Reactions: chinmak

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,032
    35,976
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Mama neme pako rata giye mage massina. CT-100 ekak padan hitapu kollek me level ekta masa 7n awa kiyanne eka loku deyak thama. car 2k tiyenawa kiyala pampori gahana umbata thama heenamane thiyenne. Mata nan car ekak na. Mata thiyenne GN-125H bike ekak. Ape pawule ekek ratakata gihin oya wage thathwekata enawa kiyanne apita loku sathutak. man monawada pako mata thiyena thiyenawa kiyala kiwwe? Kiyapan balanna?
    Ubata tiyenne oralosune ban
    Ubat palayan massinata kiyala
     
    • Like
    Reactions: SHEHAN_GIWANTHA

    sakilla

    Well-known member
  • Nov 12, 2020
    4,182
    6,697
    113
    කොහෙ හරි කනත්තක
    New Year Party GIF by Lucas and Friends by RV AppStudios