255 කොට්ටාව ගල්කිස්ස මාර්ගයේ ගමන් කරන බස් රථ&#

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,157
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕක ලංකාවට පොදු දෙයක්. ප්‍රයිවට් බස් කියන්නේ තනිකරම ලංකාවේ පොදු ප්‍රවාහනේ පිළිලය. උන්ට ඕනේ සල්ලි විතරයි මිනිස්සු වහලේ උඩ ගියත් කමක් නෑ. කොට කොටා යනවා වෙලාවකට, තවත් වෙලාවකට පිස්සෝ වගේ යනවා කන තියල බ්රේක් ගහනවා. කිසිම සැප පහසුවක් නෑ. කන්දොස්කිරියා සංගීතය. ඕකට එක බස් කාරයෙක්ට විතරක් පාඩමක් උගන්නල වැඩක් නෑ. සහමුලින්ම මේ සිස්ටම් එක වෙනස් කරන්න ඕනේ. එක එකාට බස් පර්මිට් දීල බස් මුදලාලිලා ඇති කරන එක නවත්තන්න ඕනේ. බස් සේවාව රජයට හෝ රජයේ දැනුමට යටත්ව වැඩ කරන ප්‍රමිතිගත පෞද්ගලික සමාගමකට හරි පවරන්න ඕනේ. ලොරි බස් ඉවත් කරන්න ඕනේ. එහෙම නැතුව නම් කවදාවත් මේ කරුමෙන් ගොඩ යාමක් නෑ.:no:

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    මම දවසක් බස් එකේ හෝමගම ඉදන් කොට්ටාවට එනකොට බස් කාරයා එක පාරට බ්‍රේක් පාරක් ගැහුවා.මම නම් හොදට අල්ලන් හිටියේ.මගේ පස්සෙන් හිටපු කෙල්ල ඒ ගහපු බ්‍රේක් පාරට ඇවිත් පුටුවේ කොනේ බඩ වැදුනා..ඒ කෙල්ල වේදනාව වැඩි කමට ඇඩුවා.පව්..මට ඉස්සරහ හිටපු පුටුවේ හිටපු කෙනා බහින්න නැගිට්ටහම මම එයාට සීට් එක දුන්නා.සීට් එකෙත් ඉගෙන අනිත් පුටුවට ඔලුව ගහගෙන ගියේ..

    පවු බන් ඔහොම කොච්චර දේවල් වෙනවද. මුන්ට ගානක් නෑ මොනා උනත්. තමන් එලවන්නේ මිනිස්සු පිරිච්ච බස් එකක් කියල ගානක්වත් නෑ. බ්රේක් ගහන්නේ කන තියලා. මෝඩ හරක්ට ලයිසන් දුන්නම ඔහොම තමයි. අනික කිසිම ගුණාත්මක භාවයක් නෑ. ලොකුම හේතුව තමා ඕන ඕන විදියට එලවන්න පුළුවන් ඉන්දියන් ලොරි බස් ලංකාවට ගේන එක. සැප පහසුව, ආරක්ෂාව අන්තිමයි. ලේලන්ඩ් බස් වලින් දාන සෙල්ලම් ප්‍රමිතියක් ඇති හොද බස් වල දාන්න බෑ. ඒවායේ හැම කොටසක්ම හදල තියෙන්නේ මගී ආරක්ෂාවට
     

    rangawkrs

    Well-known member
  • Jun 26, 2017
    367
    57
    63
    ලංකාවේ හැම තැනම ඔයදේ කරන්න පුලුවන්නං රට නිකන්ම හැදෙනවා
     

    exodus293

    Well-known member
  • Jul 19, 2017
    1,348
    290
    83
    මිනිස්සුන්ගේ පීඩනය පිපිරිලා ගියොත් වෙන හානිය බරපතලයි......
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,974
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    පවු බන් ඔහොම කොච්චර දේවල් වෙනවද. මුන්ට ගානක් නෑ මොනා උනත්. තමන් එලවන්නේ මිනිස්සු පිරිච්ච බස් එකක් කියල ගානක්වත් නෑ. බ්රේක් ගහන්නේ කන තියලා. මෝඩ හරක්ට ලයිසන් දුන්නම ඔහොම තමයි. අනික කිසිම ගුණාත්මක භාවයක් නෑ. ලොකුම හේතුව තමා ඕන ඕන විදියට එලවන්න පුළුවන් ඉන්දියන් ලොරි බස් ලංකාවට ගේන එක. සැප පහසුව, ආරක්ෂාව අන්තිමයි. ලේලන්ඩ් බස් වලින් දාන සෙල්ලම් ප්‍රමිතියක් ඇති හොද බස් වල දාන්න බෑ. ඒවායේ හැම කොටසක්ම හදල තියෙන්නේ මගී ආරක්ෂාවට

    aniwaa ban. oya bus parayanta ona widiyata yanna deela thiyana nisaa thamaa me okkoma
    bus mudalaalila elola hoda companies tikakata oka dunnanan hari ban, mun nikan hariyata hasirenne minissu nikan yanawa wage
     

    I_Simon

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    4,403
    1,330
    113
    ඉස්සරහ ගෙදර :)
    22.gif


    පට්ට නේ... එහෙම තමයි කරන්න ඕන...
    කොන්දා හිතාගෙන ඉන්නෙ ඌ තමයි බස් එකේ "විධායක ජනාධිපති" කියල.....

    22.gif
     

    hussainanver52

    Active member
  • Aug 18, 2012
    292
    111
    43
    thawa nobo kalayakin wena deyak
    magiya 1: katada meke bara wahana elawanna puluwan?
    magiya 2: mata puluwan license eka sakkuwe
    magi set ekama: oya elwannako me driver saha konda wa garu saru athuwa bassuwa nam bus eken
     

    thilan996

    Well-known member
  • Jun 20, 2014
    4,923
    479
    83
    වැට උඩ
    hammo supiri wade :love: ohoma thamai okunge ras bassanna ona..dn ithin owner gen ahaganna wei hodata okunta............


    othana thawa siddiyakuth thiynw 255 ochchara kootana ekata (hodatama senaga idalath ) unta waruwai lu duwanna denne bus wadi nisa bus okkotama duwanna time denna ona nisa.e nisa wena bus dwsk duwala hamba karana gana mun dws bagen hoyaganna onalu....100%k aththada danne na.math ahapu kathawak me
     

    gayendra9*9

    Well-known member
  • Sep 24, 2008
    7,480
    831
    113
    අදහසක් විතරයි

    ඔය බස් වල ඉන්න ජෝඩුවට rating සිස්ටම් එකක් දෙන්න බැරි වෙයි ද?

    ඒ කියන්නේ මොකක්හරි app එකක් ඕන, හිතපන් එකෙන් උබ යන route එක select කරලා ඊට පස්සේ ඒක යටතේ route එකේ දුවන බස් වල ලියාපදිංචි අංකය එක්ක එකේ වැඩ කරන කොන්දයි ඩයිවර් මාම වයි ලිස්ට් කරනවා.

    අර Uber Pickme වගේ තමයි ඊට පස්සේ, ratings වල යම් සීමාවකට වඩා පහල ගියපු උන්ව පොලිසියට හෝ අදාළ ආයතනයට ගෙන්නවල හදල ගන්නවා, එතනින් හැදෙන්නේ නැති එකාගේ ලයිසන් එකට සොට් එක දෙනවා
     

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,860
    9,526
    113
    Arkham City
    අදහසක් විතරයි

    ඔය බස් වල ඉන්න ජෝඩුවට rating සිස්ටම් එකක් දෙන්න බැරි වෙයි ද?

    ඒ කියන්නේ මොකක්හරි app එකක් ඕන, හිතපන් එකෙන් උබ යන route එක select කරලා ඊට පස්සේ ඒක යටතේ route එකේ දුවන බස් වල ලියාපදිංචි අංකය එක්ක එකේ වැඩ කරන කොන්දයි ඩයිවර් මාම වයි ලිස්ට් කරනවා.

    අර Uber Pickme වගේ තමයි ඊට පස්සේ, ratings වල යම් සීමාවකට වඩා පහල ගියපු උන්ව පොලිසියට හෝ අදාළ ආයතනයට ගෙන්නවල හදල ගන්නවා, එතනින් හැදෙන්නේ නැති එකාගේ ලයිසන් එකට සොට් එක දෙනවා

    godak welawata kondo wenas wenawa bn 138,101/100 root wala, samaharak welawata kondo dennek yanawa senaga wadi unama :baffled:
     

    gayendra9*9

    Well-known member
  • Sep 24, 2008
    7,480
    831
    113
    godak welawata kondo wenas wenawa bn 138,101/100 root wala, samaharak welawata kondo dennek yanawa senaga wadi unama :baffled:

    ow ban practical issues sahenna tiyanawa.

    bus eke owner wath tag karanna wena scene ekak tiyenne

    deyak patan aragena hariyata kaloth improve wenna puluwan machan

    habayi ape rate karana jilmart wala hatiyata mekata kelinna potak hoyaganna ekatha maha deyak nemeyi