Maxxwell

Member
Nov 19, 2013
1,143
275
0
ටෙලිකොං එකේ ස්ටුඩන්ට් 7GB පැකේජේ 390ට ලාබයිද බං ?
ජීබී ගාන මේ ගානට ලාබද ? වයිෆයිත් යූස් කරන්න පුලුවන් නිසා ඟත්තේ..
වෙන මොනා හරි සජෙසන්ස් තියෙනම් කියපංකෝ ? :dull::dull:
 

Mr. Shan

Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    ubata 7GB athida balapan mulinma..naththam hodama de 40GB web family package ekata yana eka..mokda speed wadi nisa maseta 7GB madi wei..
     

    Maxxwell

    Member
    Nov 19, 2013
    1,143
    275
    0
    ubata 7GB athida balapan mulinma..naththam hodama de 40GB web family package ekata yana eka..mokda speed wadi nisa maseta 7GB madi wei..

    එච්චරම යූස් වෙන්නෑ බං. 7GB නං ඇති වෙයි. 400කට 500කට වගේ වෙන ISP කෙනෙක්ගෙ පැකේජස් නැද්ද හොද ? :sorry:
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    Podi package ekakata Slt wage Ekak Yana eka boru wadak . Oyage kamaththak. Habai wifi use wenawanam Slt Ganna :D

    Etisalat Special Data Packages

    #) 9 GB - Monthly 500/=
    MONTHLY 9GB FREE
    DAY TIME-6GB (Ude 8 - Raa 12)
    NIGHT TIME-3GB ( Raa 12 - Ude 8)

    #) 5.5 GB - Monthly 300/=
    MONTHLY 5.5GB FREE
    DAY TIME-3.5GB (Ude 8 - Raa 12)
    NIGHT TIME-2GB ( Raa 12 - Ude 8)
    =======================================
    Etisalat New 20GB - 550 Rental Data Package
    Monthly 20GB Data FREE
    Monthly Rental 550/=
    Ude 8 Idan , Hawasa 6 Wenakan - 15GB FREE
    Hawasa 6 Idan , Raa 12 Wenakan - 1GB FREE
    Raa 12 Idan , Ude 8 Wenakan - 4GB FREE
    ----------------------------------

    Ona nam P.m me
     

    redcafe

    Well-known member
  • Jun 3, 2009
    1,907
    100
    63
    Podi package ekakata Slt wage Ekak Yana eka boru wadak . Oyage kamaththak. Habai wifi use wenawanam Slt Ganna :D

    Etisalat Special Data Packages

    #) 9 GB - Monthly 500/=
    MONTHLY 9GB FREE
    DAY TIME-6GB (Ude 8 - Raa 12)
    NIGHT TIME-3GB ( Raa 12 - Ude 8)

    #) 5.5 GB - Monthly 300/=
    MONTHLY 5.5GB FREE
    DAY TIME-3.5GB (Ude 8 - Raa 12)
    NIGHT TIME-2GB ( Raa 12 - Ude 8)
    =======================================
    Etisalat New 20GB - 550 Rental Data Package
    Monthly 20GB Data FREE
    Monthly Rental 550/=
    Ude 8 Idan , Hawasa 6 Wenakan - 15GB FREE
    Hawasa 6 Idan , Raa 12 Wenakan - 1GB FREE
    Raa 12 Idan , Ude 8 Wenakan - 4GB FREE
    ----------------------------------

    Ona nam P.m me

    etisalat 100gb dunnath wedak ne speeduth nethuwa data iwara wenwa ikmanata upload speed anthimaine y?
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,588
    113
    Colombo
    දන්න තරමට ඕකෙ 5GB මහ රෑට සහ දවල්ට 2GB ද කොහෙද තියෙන්න.රෑ නිදි මරාගෙන වැඩනම් අවුලක් නැතිවෙයි එහෙම නැත්නම් අනේ මන්දා
     

    Maxxwell

    Member
    Nov 19, 2013
    1,143
    275
    0
    දන්න තරමට ඕකෙ 5GB මහ රෑට සහ දවල්ට 2GB ද කොහෙද තියෙන්න.රෑ නිදි මරාගෙන වැඩනම් අවුලක් නැතිවෙයි එහෙම නැත්නම් අනේ මන්දා

    සිරාද ? :sorry::sorry::growl::(
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    etisalat 100gb dunnath wedak ne speeduth nethuwa data iwara wenwa ikmanata upload speed anthimaine y?

    Speed matanam Thiyenawa. kisi aulak na.
    Ikmanata data iwara wenne nam na.. mama 20GB & 5.5Gb ekak use karanne. Ganatama Data Count wenawa. :nerd:

    Puluwan nam Oya Eka Hariyata Count Karala ( Du meter wage dala ) use karala, Ehema Wadiyen Data Count wela nam , Etisalat Branch ekakin Case ekak Adinna. Report Balanna Puluwan. Ehema kaloth Hamoma Pili gani mehema Deyak karanawa kiyala. Mokada ohoma Kiwwata wadak na ne machan.

    Ehema karanawa nam Unta Action ekak ganna puluwan. Hamoma kamathi wei , Ehema deyak karala , Proof karala Pennuwoth. Mokada ehema Karanawa nam Company eka maha jara wadak. Namuth mata nam ehema Wela na.
     

    chamaz

    Well-known member
  • May 2, 2009
    13,202
    1,272
    113
    SLT GANNA EPA BAN EPA WENAWA DIALOG MOKAKHARI ADUWATA THIYA PACKAGE EKAK GANIN
     

    kasun137

    Active member
  • Oct 27, 2008
    636
    65
    28
    Galle
    දන්න තරමට ඕකෙ 5GB මහ රෑට සහ දවල්ට 2GB ද කොහෙද තියෙන්න.රෑ නිදි මරාගෙන වැඩනම් අවුලක් නැතිවෙයි එහෙම නැත්නම් අනේ මන්දා

    na bn dawalta 3GB ra ta 4GB
     

    kalanakm50

    Well-known member
  • Dec 13, 2012
    1,715
    82
    63
    Speed matanam Thiyenawa. kisi aulak na.
    Ikmanata data iwara wenne nam na.. mama 20GB & 5.5Gb ekak use karanne. Ganatama Data Count wenawa. :nerd:

    Puluwan nam Oya Eka Hariyata Count Karala ( Du meter wage dala ) use karala, Ehema Wadiyen Data Count wela nam , Etisalat Branch ekakin Case ekak Adinna. Report Balanna Puluwan. Ehema kaloth Hamoma Pili gani mehema Deyak karanawa kiyala. Mokada ohoma Kiwwata wadak na ne machan.

    Ehema karanawa nam Unta Action ekak ganna puluwan. Hamoma kamathi wei , Ehema deyak karala , Proof karala Pennuwoth. Mokada ehema Karanawa nam Company eka maha jara wadak. Namuth mata nam ehema Wela na.

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    redcafe

    Well-known member
  • Jun 3, 2009
    1,907
    100
    63
    Speed matanam Thiyenawa. kisi aulak na.
    Ikmanata data iwara wenne nam na.. mama 20GB & 5.5Gb ekak use karanne. Ganatama Data Count wenawa. :nerd:

    Puluwan nam Oya Eka Hariyata Count Karala ( Du meter wage dala ) use karala, Ehema Wadiyen Data Count wela nam , Etisalat Branch ekakin Case ekak Adinna. Report Balanna Puluwan. Ehema kaloth Hamoma Pili gani mehema Deyak karanawa kiyala. Mokada ohoma Kiwwata wadak na ne machan.

    Ehema karanawa nam Unta Action ekak ganna puluwan. Hamoma kamathi wei , Ehema deyak karala , Proof karala Pennuwoth. Mokada ehema Karanawa nam Company eka maha jara wadak. Namuth mata nam ehema Wela na.

    etisalat eka disconect karala godak kall den, slt + mobitel thiyenne, oya dekema uploaduth hondai + sure, slt speed welath ara tarang epa une ne