ubata 7GB athida balapan mulinma..naththam hodama de 40GB web family package ekata yana eka..mokda speed wadi nisa maseta 7GB madi wei..


Podi package ekakata Slt wage Ekak Yana eka boru wadak . Oyage kamaththak. Habai wifi use wenawanam Slt Ganna
Etisalat Special Data Packages
#) 9 GB - Monthly 500/=
MONTHLY 9GB FREE
DAY TIME-6GB (Ude 8 - Raa 12)
NIGHT TIME-3GB ( Raa 12 - Ude 8)
#) 5.5 GB - Monthly 300/=
MONTHLY 5.5GB FREE
DAY TIME-3.5GB (Ude 8 - Raa 12)
NIGHT TIME-2GB ( Raa 12 - Ude 8)
=======================================
Etisalat New 20GB - 550 Rental Data Package
Monthly 20GB Data FREE
Monthly Rental 550/=
Ude 8 Idan , Hawasa 6 Wenakan - 15GB FREE
Hawasa 6 Idan , Raa 12 Wenakan - 1GB FREE
Raa 12 Idan , Ude 8 Wenakan - 4GB FREE
----------------------------------
Ona nam P.m me
etisalat 100gb dunnath wedak ne speeduth nethuwa data iwara wenwa ikmanata upload speed anthimaine y?







දන්න තරමට ඕකෙ 5GB මහ රෑට සහ දවල්ට 2GB ද කොහෙද තියෙන්න.රෑ නිදි මරාගෙන වැඩනම් අවුලක් නැතිවෙයි එහෙම නැත්නම් අනේ මන්දා




etisalat 100gb dunnath wedak ne speeduth nethuwa data iwara wenwa ikmanata upload speed anthimaine y?

දන්න තරමට ඕකෙ 5GB මහ රෑට සහ දවල්ට 2GB ද කොහෙද තියෙන්න.රෑ නිදි මරාගෙන වැඩනම් අවුලක් නැතිවෙයි එහෙම නැත්නම් අනේ මන්දා
Speed matanam Thiyenawa. kisi aulak na.
Ikmanata data iwara wenne nam na.. mama 20GB & 5.5Gb ekak use karanne. Ganatama Data Count wenawa.
Puluwan nam Oya Eka Hariyata Count Karala ( Du meter wage dala ) use karala, Ehema Wadiyen Data Count wela nam , Etisalat Branch ekakin Case ekak Adinna. Report Balanna Puluwan. Ehema kaloth Hamoma Pili gani mehema Deyak karanawa kiyala. Mokada ohoma Kiwwata wadak na ne machan.
Ehema karanawa nam Unta Action ekak ganna puluwan. Hamoma kamathi wei , Ehema deyak karala , Proof karala Pennuwoth. Mokada ehema Karanawa nam Company eka maha jara wadak. Namuth mata nam ehema Wela na.
















Speed matanam Thiyenawa. kisi aulak na.
Ikmanata data iwara wenne nam na.. mama 20GB & 5.5Gb ekak use karanne. Ganatama Data Count wenawa.
Puluwan nam Oya Eka Hariyata Count Karala ( Du meter wage dala ) use karala, Ehema Wadiyen Data Count wela nam , Etisalat Branch ekakin Case ekak Adinna. Report Balanna Puluwan. Ehema kaloth Hamoma Pili gani mehema Deyak karanawa kiyala. Mokada ohoma Kiwwata wadak na ne machan.
Ehema karanawa nam Unta Action ekak ganna puluwan. Hamoma kamathi wei , Ehema deyak karala , Proof karala Pennuwoth. Mokada ehema Karanawa nam Company eka maha jara wadak. Namuth mata nam ehema Wela na.