Air India ගුවන් යානය කඩා වැටී ඇත්තේ චපාති pilot සිය දිවි නසාගෙන

kinkon

Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,999
    2
    116,142
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    Eka thama machan report eke me seen ekath dala thiyanne. Report eka hadapu un direct attack ekak Boieng ekata deela na mokada meka preliminary report eka nisa.

    View attachment 253607
    මටත් හිතෙන්නෙ ස්විච් දෙකේ අවුලක් හෝ ඊටත් වඩා වයර් ගිහිල්ල සම්බන්ධ වෙන සර්කිට්/කම්පියුටර් සෝෆ්ට්වෙයාර් එකේ අවුලක් වෙන්ඩ ඇති කියලයි...Fuel ස්විච් ඔෆ් කරේ ඇයි කියල අහන්නෙ, Mayday මැසේජ් එක දෙන්නෙ මොන ෆයිලට්ද කියලවත් රිපෝට් එකේ නෑ.
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    Boeing hodata gewanna athi oya boruwata

    10% commission set wenawa 😂😂

    663918c94eaf6.webp
     
    • Haha
    Reactions: Emios