මටත් හිතෙන්නෙ ස්විච් දෙකේ අවුලක් හෝ ඊටත් වඩා වයර් ගිහිල්ල සම්බන්ධ වෙන සර්කිට්/කම්පියුටර් සෝෆ්ට්වෙයාර් එකේ අවුලක් වෙන්ඩ ඇති කියලයි...Fuel ස්විච් ඔෆ් කරේ ඇයි කියල අහන්නෙ, Mayday මැසේජ් එක දෙන්නෙ මොන ෆයිලට්ද කියලවත් රිපෝට් එකේ නෑ.Eka thama machan report eke me seen ekath dala thiyanne. Report eka hadapu un direct attack ekak Boieng ekata deela na mokada meka preliminary report eka nisa.
View attachment 253607