Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එක&
Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එකක් තියනවද?
දන්නා කෙනෙක් කියන්න ?
නැත්නම් වෙන company එකක් දන්නවනම් කියන්න?
දන්නේ නැත්නම් බුම්ප් අකක් වත් දන්නා මචන්ලා මේක මට උගන්නපු මිස් කෙනෙක්ට ඇහුවේ.
Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එකක් තියනවද?
දන්නා කෙනෙක් කියන්න ?
නැත්නම් වෙන company එකක් දන්නවනම් කියන්න?
දන්නේ නැත්නම් බුම්ප් අකක් වත් දන්නා මචන්ලා මේක මට උගන්නපු මිස් කෙනෙක්ට ඇහුවේ.


