Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එක&

Protector78

Well-known member
  • Mar 10, 2012
    1,613
    299
    83
    Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එක&

    Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එකක් තියනවද?

    දන්නා කෙනෙක් කියන්න ?
    නැත්නම් වෙන company එකක් දන්නවනම් කියන්න?

    දන්නේ නැත්නම් බුම්ප් අකක් වත් දන්නා මචන්ලා මේක මට උගන්නපු මිස් කෙනෙක්ට ඇහුවේ.
    :)
     

    rev

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    1,102
    49
    48
    Meka ahapan Mulin!!



    Okata yanna epa[/CENTER]
     
    Last edited:

    isankanandasiri

    Junior member
  • May 11, 2009
    221
    12
    18
    kandy
    Neth FM Belumgala Program ekak giya oya Amazon lanka eka gana saha eke weda karana anik aya gena.eka ahuwa manussayek salli dila okata yanne ne...
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    Amason lanka එකේ Data entry ගෙදර ඉඳන් කෙරුවම සල්ලි දෙන සීන් එකක් තියනවද?

    දන්නා කෙනෙක් කියන්න ?
    නැත්නම් වෙන company එකක් දන්නවනම් කියන්න?

    දන්නේ නැත්නම් බුම්ප් අකක් වත් දන්නා මචන්ලා මේක මට උගන්නපු මිස් කෙනෙක්ට ඇහුවේ.
    :)

    තනිකර බොරුවක් කරන්නේ.අහු වෙන්න නම් එපා.:no::no::no::no::no::no:
     

    Protector78

    Well-known member
  • Mar 10, 2012
    1,613
    299
    83

    ජොනී බට්ට;16460017 said:
    ඔය ඔක්කොම බොරු. අහුවෙන්න එපා :no::no:

    බම්ප්
    thanks machan:)
    thanks machan:)
    oya company gana hoda nam ahannama nathi tharam
    thanks machan:)
    mamath hoda keyapu ekak danna nea,
    thanks machan:)
    Neth FM Belumgala Program ekak giya oya Amazon lanka eka gana saha eke weda karana anik aya gena.eka ahuwa manussayek salli dila okata yanne ne...
    thanks machan:)
    තනිකර බොරුවක් කරන්නේ.අහු වෙන්න නම් එපා.:no::no::no::no::no::no:
    thanks machan:)

    OKATA 5000 DENNA ONE NE INTERNET EKE SEARCH KARAPAN OKKAMA IGANA GANNA PULUWAN:rofl:
    thanks machan:)
    pissuda ban owata ahu wenne gonnu mathaka thiyaganin meeka owata gihin ubalata nemei salli hambu wenne unta
    thanks machan:)
    amu boruwak ban
    thanks machan:)
    thanks machan:)
    Amazon Lanka data entry kiyala job jaathiyak naha
    thanks machan:)
    thanks machan:)
    hapo danna kenekuta karanna dennepa. okata math ahu una.
    thanks machan:)