Android ෆෝන් එකේ Battery ඉක්මනට බහිනවද? එහෙනම් මෙහෙට එන

navodwickra

Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    CM walata moko bn kattiya ochara kamath. mata nam chaa. but mama dala balala na

    CM7 mata allanne na eth CM9 patta moko dannawada? CM ROM hamadaama kale AOSP(Android Open Source Project) eken thama build karanne. Ekata Touchwiz HTC sense wage jarawa danne na.

    ICS wenakan macho apu AOSP version hena kathai. poddak balapanko CM7 eka patta kathai eth ICS eka google haduwa aye apa nathi wenna. Mara lassanai mama thread ekak damma balapanko . eke athi screen shots.

    ithin ekai okkoma CM9 ekata kamathi look and feel eka patta ewagema machan ROM eka 140Mb google apps ekka. Samsung ROM ekak 400 wage wenawa ethanma apita one nathi jarawa godak thiyenawa :growl:
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    reputation_neg.gif
    Android ෆෝන් එකේ... 02-16-2012 10:28 PM lolmother fucker
     
    • Like
    Reactions: navodwickra

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    Ela post :D ,mama nam sleep welawata 240mhz walata profile ekak set karala thiyenne.Normal welawata 1.2Ghz-1.8Ghz ondemand dala tiyenne ;)
    here are some tips to save battery

    +.use gsm only mode(not gsm/wcdma mode)
    +.off hsdpa,wifi when not using
    +.use cpu oc app with cpu profiles and set something like 200-250Mhz for sleep mode
    +.set low brightness
    +.Use better kernel than stock(need to unlock boot loader)
    +.use flight mode at night when u sleep,so phone will not try to connect to networks means less battery wasted.
    +.use much less apps as possible.
    +.use a good app killer to kill all unused background apps hour by hour

    And with all these i get around 2 - 2.5 days battery on my Neo V ;)
    rep ++ added ;)
     

    austin316

    Well-known member
  • May 21, 2010
    2,567
    537
    113
    Hell
    mage thiyenne Galaxy Pop ekak...battery eka dawasak wath na...anika 4n eka nitharama net ekata connect wela thiyenne...eka nisa thamai takgala bahinne....thnks machn rep+++
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    රත්තරං;12110426 said:
    onna mamath rep dunna. mokakda ban root karanawa kiyanne? mokakda eke wasiya? mage i9000 ekak thiyenne

    rooting is mainly giving admin access to system files
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    Ela post :D ,mama nam sleep welawata 240mhz walata profile ekak set karala thiyenne.Normal welawata 1.2Ghz-1.8Ghz ondemand dala tiyenne ;)
    here are some tips to save battery

    +.use gsm only mode(not gsm/wcdma mode)
    +.off hsdpa,wifi when not using
    +.use cpu oc app with cpu profiles and set something like 200-250Mhz for sleep mode
    +.set low brightness
    +.Use better kernel than stock(need to unlock boot loader)
    +.use flight mode at night when u sleep,so phone will not try to connect to networks means less battery wasted.
    +.use much less apps as possible.
    +.use a good app killer to kill all unused background apps hour by hour

    And with all these i get around 2 - 2.5 days battery on my Neo V ;)
    rep ++ added ;)

    Very useful bro but for advanced users ;) you forgot one thing avoid live wallpapers :D