mama Touchwiz ekata kamathi na. ICS machan touchwiz nathuwa patta lassanai. Mama dekama use karala thiyena hinda kiyanne.
TouchWiz + ICS = chu baaldi 3 nai guu baaldi 7 i![]()
mama thama ics try kare na bnmama thama ics try kare na bn
mama try kala eth CM9 eka wage na ban 
Latest Touchwiz ICS rom eka (XXPLB) XDA forum eke thiyenawa ona nam try karala balapanmama try kala eth CM9 eka wage na ban
![]()
CM walata moko bn kattiya ochara kamath. mata nam chaa. but mama dala balala na

maxxa machan mama try karala balanna ona

,mama nam sleep welawata 240mhz walata profile ekak set karala thiyenne.Normal welawata 1.2Ghz-1.8Ghz ondemand dala tiyenne 

රත්තරං;12110426 said:onna mamath rep dunna. mokakda ban root karanawa kiyanne? mokakda eke wasiya? mage i9000 ekak thiyenne
Ela post,mama nam sleep welawata 240mhz walata profile ekak set karala thiyenne.Normal welawata 1.2Ghz-1.8Ghz ondemand dala tiyenne
here are some tips to save battery
+.use gsm only mode(not gsm/wcdma mode)
+.off hsdpa,wifi when not using
+.use cpu oc app with cpu profiles and set something like 200-250Mhz for sleep mode
+.set low brightness
+.Use better kernel than stock(need to unlock boot loader)
+.use flight mode at night when u sleep,so phone will not try to connect to networks means less battery wasted.
+.use much less apps as possible.
+.use a good app killer to kill all unused background apps hour by hour
And with all these i get around 2 - 2.5 days battery on my Neo V![]()
rep ++ added![]()
you forgot one thing avoid live wallpapers 