Android ෆෝන් එකේ Battery ඉක්මනට බහිනවද? එහෙනම් මෙහෙට එන

navodwickra

Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    elazzz,...

    thanks bro..

    tnxxxxxxx

    රත්තරං;12110426 said:
    onna mamath rep dunna. mokakda ban root karanawa kiyanne? mokakda eke wasiya? mage i9000 ekak thiyenne

    maxxa machan rep + dunna

    do i need to root add this first app CPU ????

    You are all welcome. No you dont need to root for the first app. But for the second you have to root to get more info. I think it will still work without root. Phone eka root karanna baya wenna epa. Habai paressamin karanna ona wadak. Kalaya passe oya gollanta phone eke karanna puluwan dewala seemawak na ;)
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    man nan BB user kenek ban,,man oka karanne,,procezz contrl eken

    BB wala wagema Android walath process control ekak tiyenawa ekath mama first post ekak daala thiyenawa. ewagema advanced software thiyenaawa ita wada dewal unath karanna. process control eke okkoma pennanne na samahara ewa yata gahanwa ;)
     

    jds2012

    Well-known member
  • Mar 27, 2011
    7,945
    1,249
    113
    Everywhere...
    coollogocom415812073.png
    rep+