elazzz,...
thanks bro..
tnxxxxxxx
රත්තරං;12110426 said:onna mamath rep dunna. mokakda ban root karanawa kiyanne? mokakda eke wasiya? mage i9000 ekak thiyenne
maxxa machan rep + dunna
do i need to root add this first app CPU ????
You are all welcome. No you dont need to root for the first app. But for the second you have to root to get more info. I think it will still work without root. Phone eka root karanna baya wenna epa. Habai paressamin karanna ona wadak. Kalaya passe oya gollanta phone eke karanna puluwan dewala seemawak na

