Ausi ගැන දැනගන්න ඕනම දේවල්...

nadeera321

Active member
  • Oct 21, 2016
    311
    55
    28
    Ausi ගැන දැනගන්න ඕනම දේවල්...

    Ausi ගැන මේකේ Thread ගොඩක් තියෙනව ඒත් මගේ තියෙන ප්‍රශ්ණ ගොඩකට ඒවගේ උත්තර නෑ,ඇත්තටම Ausi යන්න කැමැත්තෙන් ඉන්න කෙනෙක්ට එන්න පුලුවන් කියල හිතෙන ප්‍රශ්ණ ටිකක් මං මේකෙ පල්ලෙහයින් දාන්නන්,දැනට එහෙ ඉන්න හරි ඉදල ආපු හරි කෙනෙක්ට මේ ටිකට උත්තර දෙන්න පුලුවන්නන් ලොකු උදව්වක් වෙයි අපි හැමෝටම...

    1.දැනට කරන්නේ Full time work ද parttime ද ?
    2.කරන or කරපු Job එක (කියන්න කැමතිනන්)
    2.දවසට පැය කීයක් වැඩද?
    3.සතියට දවස් කීයක් වැඩද?
    4.ආදායම කීයද මසෙකට or සතියකට?
    5.එදිනෙදා වියදම කීයද (Student නන් ඉන්නෙ Course fee නැතුව)
    6.මසෙකට කීයක් වගේ ඉතුරු කරගන්න පුලුවන්ද?
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    dan full time office job

    cleaning ( offices, school, trade places, factories,csrpet cleaning, window, floor cleaning, floor buffing)



    ehema ganak na ban.. samahara dawas walata 18Hr shift also gahala tynwa :)

    kalin dawas 7ma.. dan nan 5y


    adayama depends..

    sahenna aduy
     

    nadeera321

    Active member
  • Oct 21, 2016
    311
    55
    28
    dan full time office job

    cleaning ( offices, school, trade places, factories,csrpet cleaning, window, floor cleaning, floor buffing)



    ehema ganak na ban.. samahara dawas walata 18Hr shift also gahala tynwa :)

    kalin dawas 7ma.. dan nan 5y


    adayama depends..

    sahenna aduy

    thanks mcn info walata cleaning karana kale income eka kohomda kiynna puluwanda
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    cleaning tama ban okkama krnne man danna una 99% cleaning.. habay samahara un elakiri clean gahanawa..

    man me lagak wenakan gahuwe kmart eke floor cleana machan.. anna job.. kisi gemak naha dawas 7ma ude tyenne joba.. habay niwadu ganno boru malath.. dan eka yana line ekk tyenne.. man ganata ekat gahala office also enawa :(





    a wage ekk hoyanawa me tike pandara gahanna

    etakota lesi ne ban

    eka gahuwa anik pattata dawasama ituyruy
     

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    fulltime in volkswagen
    job godak kara (pizza delivery,home a/c repair,factory,)
    dan paya 8
    overtime ekka paya 43-45k withara
    -
    -
    -
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    68,000
    113
    Cleaning kiyanneth wenama kathandarayak bn.eka ewillama experience one deyak.lankawe un kiyanawa ewilla ayyo cleaning karannan bn owa mokadda kiyala.oya bar ekak school ekak ehema night shift ekak gahuwoth bottuwen ena unuth adanawa amarui koyala:lol:
     

    Money Mike

    Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    Full Time

    Now: Professional/ Student: Labour

    Now: 38Hours/ 5 Days
    Student: 40Hours/ 5 Days (Occasional Saturday work)

    Now: $80,000p/a
    Student: $40,000- $45,000p/a

    All expenses per month: $2000-2500; no mortgage, no car lease
     

    nadeera321

    Active member
  • Oct 21, 2016
    311
    55
    28
    Full Time

    Now: Professional/ Student: Labour

    Now: 38Hours/ 5 Days
    Student: 40Hours/ 5 Days (Occasional Saturday work)

    Now: $80,000p/a
    Student: $40,000- $45,000p/a

    All expenses per month: $2000-2500; no mortgage, no car lease

    thankx mcn,godak pahadiliwa dala thiyenwa..
    PR da inne dan.. and labour innakota per hour keeyak wage hambenawada?
     

    Money Mike

    Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    thankx mcn,godak pahadiliwa dala thiyenwa..
    PR da inne dan.. and labour innakota per hour keeyak wage hambenawada?

    depends machan, PR inna ekekta $40p/hr gewana labour jobs hoyaganda puluwan. normal rate eka $24-$28

    mama student iddi labour jobs walata gewwe $15, cleaning $15-$18
    dan unath minimum wage thama gewanne $18-$21
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    Ausi ගැන මේකේ Thread ගොඩක් තියෙනව ඒත් මගේ තියෙන ප්‍රශ්ණ ගොඩකට ඒවගේ උත්තර නෑ,ඇත්තටම Ausi යන්න කැමැත්තෙන් ඉන්න කෙනෙක්ට එන්න පුලුවන් කියල හිතෙන ප්‍රශ්ණ ටිකක් මං මේකෙ පල්ලෙහයින් දාන්නන්,දැනට එහෙ ඉන්න හරි ඉදල ආපු හරි කෙනෙක්ට මේ ටිකට උත්තර දෙන්න පුලුවන්නන් ලොකු උදව්වක් වෙයි අපි හැමෝටම...

    1.දැනට කරන්නේ Full time work ද parttime ද ?
    2.කරන or කරපු Job එක (කියන්න කැමතිනන්)
    2.දවසට පැය කීයක් වැඩද?
    3.සතියට දවස් කීයක් වැඩද?
    4.ආදායම කීයද මසෙකට or සතියකට?
    5.එදිනෙදා වියදම කීයද (Student නන් ඉන්නෙ Course fee නැතුව)
    6.මසෙකට කීයක් වගේ ඉතුරු කරගන්න පුලුවන්ද?


    1.Now Full time Assistant Accountant
    2. Student-Train cleaning
    3. First 2 yrs 7days non-stop then 5 or 6days
    4.Fortnight around 2000$ back indays
    6.1000$ wage save kala