AV Receiver එකක් ගන්න කලින් අනිවාරෙන් කියවහල්ලා...

EMINƎM

Well-known member
  • Aug 15, 2011
    5,123
    727
    113
    Rochester Hills, Detroit, Michigan, U.S.
    thanks machan... bass paarak one nisa sub ekak one.. budget eka awulak na.. mata meka gannath idea ekak aawa.. but aran therumak nathi weida kiyala hithuna... cuz utube reviews wala meke bug ekak thiyenawa kiyala thibuna.. meka fail product ekak lu.. ane manda ban..

    View attachment 98572
    BOSS වලට ගොඩක් audiophile උන් ආස නෑ බං. headphone වගේ අවුලක් නෑ. ඕකනම් කොහොමත් තේරුමක් නෑ. ආවට ගියාට ගන්න එපා බං. පොඩ්ඩක් රිසර්ච් එකක් දාපං. මුලින්ම හොද floorstanding දෙකක් බලපං. yamahaaudiocenter එකේ හොද JBL and යමහා ටිකක් තිබ්බා සබ්ස්. active sub එකක් ගනින්.
    Subwoofer ගැන වගේම crossover එකක් adjust කරන විදිය මේක කියවපං මචං.
    උබට reflective bass එකක්ද thump එකක්ද sub එකෙන් ඕනේ කියලා මුලින් බලපං. down firing සබ් එකක් use කලොත් bass එක උබට එන්නෙ reflect වෙලා floor walls දිගේ. front firing sub එකක් use කලොත් හොද thump එකක් එනවා මොකද bass එක reflect වෙන්න කලින් bass එක උබේ කනට කෙලින්ම reach වෙන නිසා. මොන වගේ bass එකක්ද කියල මුලින් decide කරන්න ඕනේ ඒ නිසා. මමනම් music අහනවන්ම් front firing එකක් recommand කරන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: arrow__ and BuLaTha

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,468
    2,096
    113
    Ow bn dn wada na. dn eten torrantma tamai download krnna wenne
    torrent drive cloud new kiyala ekak den ayeth weda. eke seed adui nn nawathinawa auto. man seedr eka 3gb up kara gaththa eka shape. eke godak files cash wela already thiyenne
     

    bigbossmax1992

    Junior member
  • Feb 20, 2020
    9
    56
    13
    music විතරක් අහන කෙනෙක්ට ලොකු AV එකක් ගන්න එක තේරුමක් නැද්ද? ටවට් 2‍යි සබ් එකයි දාන්න හිතන් ඉන්නේ.. 5.1 ආසා නැත.. films නම් මම බලන්නේ නෑ.. එහෙම උනොත් ඔය atoms / dolby අනන් මනන් music වලට අදාල නෑ නේද?
    Film balan neththan normal stereo set ekak ganna
     
    • Like
    Reactions: BuLaTha

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    මචං ඔයා අනිවාරෙන් සැලකිමත් වෙන්න ඕන ඕක අරගෙන මොකේටද සම්බන්ධ කරන්නෙ කියලා. ඒ වගේම මොකක්ද ඔයාගේ අවශ්‍යතාව කියලා. ඔයා Receiver එකක් ගන්නෙ සිංදු අහන්නනම් AV Receiver එකක් අරගන්න එක තේරුමක් නෑ. ඊට වඩා හොදයි Stereo Amp එකක් හරි Setup එකක් හරි ගන්න.

    හැබැයි ඔයාට ඕන Film එකක් ඇතුලේ ඉන්නවා වගේ ඒ Sound සජීවීව අහන්න නම් අනිවාරෙන් ඔයාට සිද්ද වෙනවා Home Theater එකක් හෝ AV Receiver එකක් ගන්න. Home Theater එකක් ගන්න පුලුවන් අඩු මුදලට. ඒකට ඔයාට සම්පූර්ණ කට්ටලයම හම්බෙනවා. අමුතුවෙන් මුකුත් ගන්න ඕන නෑ ආයි. DVD/Bluray වගේ Disc දාලා Surround Sound අත්දැකීමක් ගන්න පුලුවන්. ඒත් ඔයාට ෆිල්ම් එක ඇතුලේ ඉන්නවා වගේ නියම සජීවී ශබ්ද ඒ ආකාරයට අහන්න නම් AV Receiver එකක් ගන්නම වෙනවා.
    View attachment 80198
    මොකද AV Receiver එකක තියෙන පහසුකම් හා තාක්ෂණය Home Theater එකකින් ලබාගන්න බෑ. මම එහෙම කීවේ

    Dolby Atmos / Dolby Vision / DTS:X / DTS Virtual:X / Dolby Atmos Height Virtualization / Wi-Fi / Bluetooth / Hi-Res Audio / HEOS / Works with Alexa / 4K Ultra HD Pass / IMAX Enhanced / AM - FM / AirPlay 2 / Siri, optional Alexa and Google Assistant / HEOS / HDCP 2.2 support / Wirless Speaker / Surround: AI.

    මේ වගේ Features රැසක් ඔයාට එකම උපකරණයකින් ලබා ගන්නනම් AV Receiver එකක් ගන්නම් වෙනවා. මේවා Channel 5.1 / 6.1 /.6.2 / 7.1 / 7.2 / 9.1 / 9.2 / 11.2 ලෙස මිලදී ගන්න තියෙනවා. මම නම් කියන්නෙ අඩුම ඔයා 7.1 වත් ගන්න. ඒ වගේම ඔයා AV Receiver එකක් ගද්දී නමට AV Receiver එකක් අරගන්න එපා. ගොඩක් පරණ ඒවගේ තාක්ෂණය පරණයි. ජපානේ නෙමේ ඇමරිකාවේ White Hours එක ඇතුලේ හරි එන්ගලන්තේ රැජිනගේ මාලිගාවේ හැදුවත් අපි බඩුවක් ගන්නෙ කාලයක් පාවිච්චි කරන්නනෙ. ඒ නිසා ඔයා බලන්න ඒකෙ තියෙන Features මොනවද කියලා. මොකද තව අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දී ඔයාට ඒක වැඩක් නැතිවෙයි. ඒ නිසා ටිකක් වියදම් කරලා ගන්න එක හොද එකක්ම ගන්න බලන්න.

    හරි කොහොම හරි AV Receiver එකක් ගත්තා කියමුකෝ. දැන් ඕකට Speaker / Subwoofer ගන්න ඕන වෙනම. එතකොට ඔකෝම එකම බ්‍රෑන්ඩ් එකේ වෙන්න ඕන කියලා කොහෙවත් නෑ කට්ටිය ඔය කීවට. වෙන්න ඕන මෙච්චරයි , ඔයාගෙ AV Receiver එකේ Watts and Ohms
    ගානට සමාන AV Reciver සදහා නිෂ්පාදනය කර තිබෙන හොද Quality එකක් තිබෙන Speaker / Subwoofer පාවිච්චි කරන්න.
    View attachment 80201
    ඔයාගෙ AV Receiver එක කොච්චර හොද උනත් වැඩක් නෑ Speaker / Subwoofer Quality නැත්නම්. ඒ නිසා හැම වෙලාවෙම තත්වයෙන් උසස් නිෂ්පාදන තෝර ගන්න ඉවසලා තවත් සල්ලී ටිකක් එකතු කරගෙන හරි.

    හරි දැන් ඔන්න Speaker / Subwoofer ටිකත් හරි. දැන් තමයි හොදම ටික. අපේ අයියලා මේ ඔක්කෝම හොද Quality බඩු අරන් Speaker / Subwoofer වල ඉදන් AV Receiver එක සම්බන්ධ කරන්න අවශ්‍ය වයර් සදහා නිකම්ම නිකම් අර බල්බ් වැල් වලට සෙට් කරන නිලුයි දුබුරුයි වයර් අරන් සෙට් කරනවා.
    View attachment 80202
    ඊට පස්සේ කියනවා මෙලෝ රහක් නෑ Sound Quality නෑ කියලා. මචන් එක එක අවශ්‍යතා සදහා නිපදවපු Cable ජාති වෙලදපොලේ ඕන තරම් තියෙනවා. ඒ නිසා හැමවෙලාවෙම තත්වයෙන් උසස් AV Receiver Speaker සදහාම නිෂ්පාදනය කරපු Cable යොදා ගන්න.
    View attachment 80209
    එතකොට තමයි නියම Quality Sound ඔයාට අහන්න පුලුවන්.

    මේ ඔක්කොම තිබ්බත් තව කාරණාවක් තියෙයි අපි සැලකිලිමත් වෙන්න අත්‍යවශ්‍ය වන. ඒ තමයි මචන් අපි AV Receiver එකට Input එක දෙන්න බාවිතා කරන Laptop එක හරි Desktop එක අනිවාරෙන් අපේ AV Reciver එකේ Channel ගානට Support කරන්න ඕන. ඒ කියන්නෙ AV Receiver එක 7.1 නම් අනිවාරෙන් Mother Bord එක 7.1 වලට Support කරන්න ඕන.
    එහෙම නැත්නම් හොද Quality Sound Card එකක් පාවිච්චි කරන්න AV Receiver එකේ Channel ගානට සමාන. View attachment 80213
    ඊට පස්සේ Pc එකයි AV Receiver එකයි සම්බන්ධ කරන්නත් හොද Quality HDMI Cable එකක් යොදා ගන්න අමතක කරන්නත් එපා.

    Surround Sound අන්තර්ගතයන් හා ස්ථාන ගත කරන ආකාර තමයි දැන් එකින් එක කතා කොරන්නේ...
    View attachment 80215
    5.1 Channel Surround – Dolby Prolo-gic II/ Dolby Digital
    ඉස්සරහට left, right , center කියල චැනල් තුනයි පස්ස පැත්තට surround left හා surround right කියලා චැනල් දෙකයි, මේකේ බේස් වලට සබ්වූෆර් චැනල් එකක් ඒ කිව්වේ low frequency channel එකක් තියනවා.

    6.1 Channel Surround – Dolby Prologic IIX / Digital EX
    ඉදිරියට left, right, center කියල චැනල් තුනයි, පස්සට surround left , surround right හා surround back කියල චැනල් 3යි මේකෙත් සබ්වූෆර් එකට වෙනම චැනල් එකක් තියනවා. Left එකයි right එකයි උබේ ස්ක්‍රීන් එක දෙපැත්තෙන් තියහන්, අර center චැනල් එක ඉස්සරහ ටිකක් පහලට වෙන්න තියහන්
    දැන් බලමු පස්ස පැත්තට මොකක්ද කොරන්නේ කියලා, surround left , surround right මේ චැනල් දෙක තියන්න ඕනේ ඉස්සරහ තියන left හා right චැනල් දෙකට කෙලින් ටිකක් උඩින් තියන්න ඕනේ. අර අනිත් චැනල් එක ඒ කිව්වේ surround back චැනල් එක තියන්න ඕනේ surround left එකටයි surround right එකටයි මැදින් සම උසක.

    7.1 Channel surround – Dolb Digital Plus / DTS – HD / Dolbi True HD
    ඉදිරියට left, right, center ලෙසත් දෙපසට left surround, Right Surround ලෙසත් පිටුපසට left back, right back ලෙසත් ඒවාට අමතරව සබ්වූෆෙර් එකට වෙනම චැනල් එකකුත් භාවිතා වේ. මේවා සෙට් කොරන්නේ left හා right ස්පීකර් තිරය දෙපැත්තෙන් සෙන්ටර් ස්පීකර් එක තිරය පහලින් හරි තිරය පිටිපස්සෙන් හරි තියහන්. left surround හා Right Surround ස්පීකර් අහන මෑන්ස්ගේ දෙපැත්තෙන් ඉහල තැනක රදවන්න ඕන. ලේෆ්ට් බැක් එකයි රයිට් බැක් එකයි අසන්නාට පිටිපස්සෙන් ඉහල පොට් එකක රදවන්න ඕන. මේ හැම එකක්ම ඉස්සරහ තියන ස්පීකර් වලට සමාන්තර වෙන්න ඕන.

    ඒ වගේම තමයි ඔයාලා බලන Film එකෙත් අනිවාරෙන් Dolby Atmos / Dolby Vision / DTS:X / DTS Virtual:X / Dolby Atmos Height Virtualization / HDR / 4K වගේ උසස් ශබ්ද හා රූප අන්තර්ගත වෙන්න ඕන...View attachment 80218 එහෙම නැතුව වන් ශොට් වන් බැලුවට ඔය Quality ගන්න බෑ.

    ඊට පස්සේ ඉතින් AV Receiver එකේ Video Out එක දෙන TV එකත් පුලුවන්නම් 4k එකක්ම ගන්න බලන්න. ඊට පස්සෙ ඒකට දෙන්නත් හොද Quality HDMI Cable එකක් යොදා ගන්න අනිවාර්යයෙන්ම.

    අම්මෝ අදට ඇති... අතත් රිදෙනවා බං... ඉස්සරාට තවත් දන්න දන්න ඒවා කියලා දෙන්නම්... දිගටම ඇලට් එකේ ඉදහල්ලා... මටත් වැරදුන තැන් තියේනම් හරි ගස්සහල්ලා... ජය වේවා...!!!
    පට්ට මචන්... Good job.. උබ මේ field එකට සම්බන්ධ කෙනෙක්ද??
     

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    Film hall එකකට ගිහින් බැලුවනම් ලාබයි වගේ :P
    හරි acoustic treatments කරපු, හරි AV සිස්ටම් එකක් තියෙන room එකක original movie එකක් බැලුවානම් උබ ඔහොම කියන්නේ නෑ. වැඩිය ඕනි නෑ, netflix එකේ N අකුර එක්ක එන music කෑල්ල ඇහුවත් ඇති...

    ඔය av reciever අනන් මනං ගත්ත කියමු. එතකොට බැරිද අපිට ඔය dolby atmos සේරම තියෙන soft copy torrent වලින් ඩව්න්ලෝඩ් කරගන්න? නැද්ද එව්වා එහෙම?
    මං දැකලා තියෙනවා torrent වල තියෙනවා මචං, නැත්නම් netflix ගනින්..
    ------ Post added on Jun 23, 2021 at 11:37 PM

    ලංකාවෙන් high-end බඩු ගන්නවනම් කියපන් අඩුකරලා සෙට් කරලා දෙන්නම්
    ------ Post added on Jun 23, 2021 at 11:38 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Voltage

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    මචං ඔයා අනිවාරෙන් සැලකිමත් වෙන්න ඕන ඕක අරගෙන මොකේටද සම්බන්ධ කරන්නෙ කියලා. ඒ වගේම මොකක්ද ඔයාගේ අවශ්‍යතාව කියලා. ඔයා Receiver එකක් ගන්නෙ සිංදු අහන්නනම් AV Receiver එකක් අරගන්න එක තේරුමක් නෑ. ඊට වඩා හොදයි Stereo Amp එකක් හරි Setup එකක් හරි ගන්න.

    හැබැයි ඔයාට ඕන Film එකක් ඇතුලේ ඉන්නවා වගේ ඒ Sound සජීවීව අහන්න නම් අනිවාරෙන් ඔයාට සිද්ද වෙනවා Home Theater එකක් හෝ AV Receiver එකක් ගන්න. Home Theater එකක් ගන්න පුලුවන් අඩු මුදලට. ඒකට ඔයාට සම්පූර්ණ කට්ටලයම හම්බෙනවා. අමුතුවෙන් මුකුත් ගන්න ඕන නෑ ආයි. DVD/Bluray වගේ Disc දාලා Surround Sound අත්දැකීමක් ගන්න පුලුවන්. ඒත් ඔයාට ෆිල්ම් එක ඇතුලේ ඉන්නවා වගේ නියම සජීවී ශබ්ද ඒ ආකාරයට අහන්න නම් AV Receiver එකක් ගන්නම වෙනවා.
    View attachment 80198
    මොකද AV Receiver එකක තියෙන පහසුකම් හා තාක්ෂණය Home Theater එකකින් ලබාගන්න බෑ. මම එහෙම කීවේ

    Dolby Atmos / Dolby Vision / DTS:X / DTS Virtual:X / Dolby Atmos Height Virtualization / Wi-Fi / Bluetooth / Hi-Res Audio / HEOS / Works with Alexa / 4K Ultra HD Pass / IMAX Enhanced / AM - FM / AirPlay 2 / Siri, optional Alexa and Google Assistant / HEOS / HDCP 2.2 support / Wirless Speaker / Surround: AI.

    මේ වගේ Features රැසක් ඔයාට එකම උපකරණයකින් ලබා ගන්නනම් AV Receiver එකක් ගන්නම් වෙනවා. මේවා Channel 5.1 / 6.1 /.6.2 / 7.1 / 7.2 / 9.1 / 9.2 / 11.2 ලෙස මිලදී ගන්න තියෙනවා. මම නම් කියන්නෙ අඩුම ඔයා 7.1 වත් ගන්න. ඒ වගේම ඔයා AV Receiver එකක් ගද්දී නමට AV Receiver එකක් අරගන්න එපා. ගොඩක් පරණ ඒවගේ තාක්ෂණය පරණයි. ජපානේ නෙමේ ඇමරිකාවේ White Hours එක ඇතුලේ හරි එන්ගලන්තේ රැජිනගේ මාලිගාවේ හැදුවත් අපි බඩුවක් ගන්නෙ කාලයක් පාවිච්චි කරන්නනෙ. ඒ නිසා ඔයා බලන්න ඒකෙ තියෙන Features මොනවද කියලා. මොකද තව අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දී ඔයාට ඒක වැඩක් නැතිවෙයි. ඒ නිසා ටිකක් වියදම් කරලා ගන්න එක හොද එකක්ම ගන්න බලන්න.

    හරි කොහොම හරි AV Receiver එකක් ගත්තා කියමුකෝ. දැන් ඕකට Speaker / Subwoofer ගන්න ඕන වෙනම. එතකොට ඔකෝම එකම බ්‍රෑන්ඩ් එකේ වෙන්න ඕන කියලා කොහෙවත් නෑ කට්ටිය ඔය කීවට. වෙන්න ඕන මෙච්චරයි , ඔයාගෙ AV Receiver එකේ Watts and Ohms
    ගානට සමාන AV Reciver සදහා නිෂ්පාදනය කර තිබෙන හොද Quality එකක් තිබෙන Speaker / Subwoofer පාවිච්චි කරන්න.
    View attachment 80201
    ඔයාගෙ AV Receiver එක කොච්චර හොද උනත් වැඩක් නෑ Speaker / Subwoofer Quality නැත්නම්. ඒ නිසා හැම වෙලාවෙම තත්වයෙන් උසස් නිෂ්පාදන තෝර ගන්න ඉවසලා තවත් සල්ලී ටිකක් එකතු කරගෙන හරි.

    හරි දැන් ඔන්න Speaker / Subwoofer ටිකත් හරි. දැන් තමයි හොදම ටික. අපේ අයියලා මේ ඔක්කෝම හොද Quality බඩු අරන් Speaker / Subwoofer වල ඉදන් AV Receiver එක සම්බන්ධ කරන්න අවශ්‍ය වයර් සදහා නිකම්ම නිකම් අර බල්බ් වැල් වලට සෙට් කරන නිලුයි දුබුරුයි වයර් අරන් සෙට් කරනවා.
    View attachment 80202
    ඊට පස්සේ කියනවා මෙලෝ රහක් නෑ Sound Quality නෑ කියලා. මචන් එක එක අවශ්‍යතා සදහා නිපදවපු Cable ජාති වෙලදපොලේ ඕන තරම් තියෙනවා. ඒ නිසා හැමවෙලාවෙම තත්වයෙන් උසස් AV Receiver Speaker සදහාම නිෂ්පාදනය කරපු Cable යොදා ගන්න.
    View attachment 80209
    එතකොට තමයි නියම Quality Sound ඔයාට අහන්න පුලුවන්.

    මේ ඔක්කොම තිබ්බත් තව කාරණාවක් තියෙයි අපි සැලකිලිමත් වෙන්න අත්‍යවශ්‍ය වන. ඒ තමයි මචන් අපි AV Receiver එකට Input එක දෙන්න බාවිතා කරන Laptop එක හරි Desktop එක අනිවාරෙන් අපේ AV Reciver එකේ Channel ගානට Support කරන්න ඕන. ඒ කියන්නෙ AV Receiver එක 7.1 නම් අනිවාරෙන් Mother Bord එක 7.1 වලට Support කරන්න ඕන.
    එහෙම නැත්නම් හොද Quality Sound Card එකක් පාවිච්චි කරන්න AV Receiver එකේ Channel ගානට සමාන. View attachment 80213
    ඊට පස්සේ Pc එකයි AV Receiver එකයි සම්බන්ධ කරන්නත් හොද Quality HDMI Cable එකක් යොදා ගන්න අමතක කරන්නත් එපා.

    Surround Sound අන්තර්ගතයන් හා ස්ථාන ගත කරන ආකාර තමයි දැන් එකින් එක කතා කොරන්නේ...
    View attachment 80215
    5.1 Channel Surround – Dolby Prolo-gic II/ Dolby Digital
    ඉස්සරහට left, right , center කියල චැනල් තුනයි පස්ස පැත්තට surround left හා surround right කියලා චැනල් දෙකයි, මේකේ බේස් වලට සබ්වූෆර් චැනල් එකක් ඒ කිව්වේ low frequency channel එකක් තියනවා.

    6.1 Channel Surround – Dolby Prologic IIX / Digital EX
    ඉදිරියට left, right, center කියල චැනල් තුනයි, පස්සට surround left , surround right හා surround back කියල චැනල් 3යි මේකෙත් සබ්වූෆර් එකට වෙනම චැනල් එකක් තියනවා. Left එකයි right එකයි උබේ ස්ක්‍රීන් එක දෙපැත්තෙන් තියහන්, අර center චැනල් එක ඉස්සරහ ටිකක් පහලට වෙන්න තියහන්
    දැන් බලමු පස්ස පැත්තට මොකක්ද කොරන්නේ කියලා, surround left , surround right මේ චැනල් දෙක තියන්න ඕනේ ඉස්සරහ තියන left හා right චැනල් දෙකට කෙලින් ටිකක් උඩින් තියන්න ඕනේ. අර අනිත් චැනල් එක ඒ කිව්වේ surround back චැනල් එක තියන්න ඕනේ surround left එකටයි surround right එකටයි මැදින් සම උසක.

    7.1 Channel surround – Dolb Digital Plus / DTS – HD / Dolbi True HD
    ඉදිරියට left, right, center ලෙසත් දෙපසට left surround, Right Surround ලෙසත් පිටුපසට left back, right back ලෙසත් ඒවාට අමතරව සබ්වූෆෙර් එකට වෙනම චැනල් එකකුත් භාවිතා වේ. මේවා සෙට් කොරන්නේ left හා right ස්පීකර් තිරය දෙපැත්තෙන් සෙන්ටර් ස්පීකර් එක තිරය පහලින් හරි තිරය පිටිපස්සෙන් හරි තියහන්. left surround හා Right Surround ස්පීකර් අහන මෑන්ස්ගේ දෙපැත්තෙන් ඉහල තැනක රදවන්න ඕන. ලේෆ්ට් බැක් එකයි රයිට් බැක් එකයි අසන්නාට පිටිපස්සෙන් ඉහල පොට් එකක රදවන්න ඕන. මේ හැම එකක්ම ඉස්සරහ තියන ස්පීකර් වලට සමාන්තර වෙන්න ඕන.

    ඒ වගේම තමයි ඔයාලා බලන Film එකෙත් අනිවාරෙන් Dolby Atmos / Dolby Vision / DTS:X / DTS Virtual:X / Dolby Atmos Height Virtualization / HDR / 4K වගේ උසස් ශබ්ද හා රූප අන්තර්ගත වෙන්න ඕන...View attachment 80218 එහෙම නැතුව වන් ශොට් වන් බැලුවට ඔය Quality ගන්න බෑ.

    ඊට පස්සේ ඉතින් AV Receiver එකේ Video Out එක දෙන TV එකත් පුලුවන්නම් 4k එකක්ම ගන්න බලන්න. ඊට පස්සෙ ඒකට දෙන්නත් හොද Quality HDMI Cable එකක් යොදා ගන්න අනිවාර්යයෙන්ම.

    අම්මෝ අදට ඇති... අතත් රිදෙනවා බං... ඉස්සරාට තවත් දන්න දන්න ඒවා කියලා දෙන්නම්... දිගටම ඇලට් එකේ ඉදහල්ලා... මටත් වැරදුන තැන් තියේනම් හරි ගස්සහල්ලා... ජය වේවා...!!!
    එල
     

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    මේ thread එකට latest highend ප්‍රොඩක්ට් දාන්නම්... පොඩ්ඩක් උස්සලා ගමු ඊට කලින්.
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    සවුන්ඩ් බාර් එකක් ගන්නවා නමි, මෙහේ Samsung agents ල ඉන්න නිසා මේක ගෙන්න ගන්න 👍

    Senheiser soundbar එකට උඩින් ලංකාවේ රෙක් කරන්න පුළුවන්




    Budget AV Receiver එකකට අළුත් Yamaha range එකෙන් ගන්න. හොඳ රිව්යූස් හම්බවෙන සීරීස් එකක්