Belta Yaris Vios කාර් මොඩල් 3ම එකක් කියල දන ගත්තේ අද බන් 🥹

todd2231048

Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,808
    17,029
    113


    මේ කාර් මොඩල් 3ම එක වගේ මට ඉස්සර ඉඳන්ම පෙනුනා. වෙනස හොයාගන්න බැරුව හිටියේ. අද තමා දැන ගත්තේ 3ම එකයි කියලා 🥹
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,979
    11,713
    113
    BELTA/YARIS/VIOS???
    IMG_6790.jpeg
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,808
    17,029
    113
    පෙනුමත් මරු????
    ගොනා මොඩ්ල් නේ..
    u penuma maru kiyanne na hithata ekangawa neme kiyala hinawenma penawa 😅

    lankawe honda, Mitsubishi wage cars 5 k wikunana time period eke me belta, yaris wage model 50 k withara wikunanna puluwan.samaharu toyota kiwama as wahan geniyanne, ane manda :baffled: parts unath toyota ewata mara widiata tiyenawane bn
    lankwe minissunta performance wadak na ban. fuel economy, low maintenance cost, availability of spares & after sale value kiyana okkotama address karala tiyenne Toyota witarai Japan brands walin. Ithin minissu ewwa ganna eka sadaranai
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 1:28 AM
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    lankwe minissunta performance wadak na ban. fuel economy, low maintenance cost, availability of spares & after sale value kiyana okkotama address karala tiyenne Toyota witarai Japan brands walin. Ithin minissu ewwa ganna eka sadaranai
    ------ Post added on Oct 3, 2023 at 1:28 AM
    ow 121 ehema gaththa kisima ekek paduwata wikunuwa kiyala ahala ne, hama ekama 1lks hari wediyen tamai wikunanne duwala duwala
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ කාර් වෙන වෙන මොඩල් නම් විලින් විකුණන එක නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ. ඒ උනාට, එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ, එකම වාහනය, නිෂ්පාදකයාගේ නමත් වෙනස් කරලා විකුණන එක තමයි ප්‍රශ්නය.
     

    asirir

    Well-known member
  • Jan 31, 2008
    467
    410
    63
    lanka
    එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ කාර් වෙන වෙන මොඩල් නම් විලින් විකුණන එක නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ. ඒ උනාට, එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ, එකම වාහනය, නිෂ්පාදකයාගේ නමත් වෙනස් කරලා විකුණන එක තමයි ප්‍රශ්නය.
    platform sharing. production cost eka adu kara ganna manufactures la karana wadak
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,001
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Belta 1.3 G grade thama options wedima. owage body/interior eka wage unata power train/options/suspension wenas. Belta , Yaris dekema 1.3 engine awata ae engine uanth wenas. (2NZ vs 2SZ). Belta 1.0 engima Vitz eke ena 1KR ekamai. Vios eka 1.5 1NZ engima. Belta CVT only manual transmission awe ne. Vios/Yaris normal auto/manual enewa .
     

    uditha88

    Junior member
  • Jul 23, 2010
    61
    71
    18
    Yaris has conventional Auto ,International model 1.3
    Belta CVT, 1.0 ,1.3 Japan model
    Vios Made in Thailand higher engine capacity 1.5

    Very accurate, additionally,

    Yaris has manual too. 1000cc also available. bought brand new from agent. (sri lanka perrmit holders)

    Belta is inside Japan model, CVT good for fuel economy. (Sri lankan prefer JDM models so better market, higher price)
    JDM = Japanese Domestic Models

    Vios is still in production by Toyota Thailand. It has 1500cc engine which no in Yaris, Belta. Old model avialable in Sri Lanka but no 1 import new models due to 1500cc Petrol high tax
     
    • Like
    Reactions: todd2231048