Belta Yaris Vios කාර් මොඩල් 3ම එකක් කියල දන ගත්තේ අද බන් 🥹

NEMISIS

Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,581
    113
    Colombo
    එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ කාර් වෙන වෙන මොඩල් නම් විලින් විකුණන එක නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ. ඒ උනාට, එකම නිෂ්පාදකයෙකුගේ, එකම වාහනය, නිෂ්පාදකයාගේ නමත් වෙනස් කරලා විකුණන එක තමයි ප්‍රශ්නය.
    සමහර වෙලාවට කම්පැනි රීජන් වලට එකම කාර් එක පොඩි පොඩි වෙනස්කම් එක්ක වෙන වෙන නම් වලින් රිලීස් කරනවා. ලංකාවට ඒජන්ට් ඉම්පෝට් කරනවා නං හරි කාර් එක විතරයි ගේන්නෙ
    නමුත් මෙහෙ කාර් සේල් සහ පර්සනල් ඉම්පෝට් කරන අය JDM ඒව ගේනවා. ගොඩක් වෙලාවට ඒකයි එකම කාර් එක වෙන වෙන නම් වලින් එන්න අනෙක් හේතුව

    ඉස්ර ආපුවා නං Vios/Yaris දෙකම එකයි නේද. දැන් නං ඇතුලත් වෙනස්ද කොහෙද
    තව Aqua කියලා කියන්නෙ JDM එක Prius C කියන්නෙ export model එක, හරිනං ලංකාවෙ තියෙන්න ඕන Pirus C එක නමුත් කෙලින්ම ජපානෙං ගෙන්නවන අය නිසා Aqua තමයි මෙහෙ වැඩිපුර තියෙන්නෙ
    Honda වලත් Fit/Jazz එහෙම ඔය වගේ එකම කාර් එක.

    තව දෙයක්, ඕවයෙ ඇතුලෙ කෑලි ගොඩක් එකම ඒව තියෙන්නෙ , නමුත් කඩෙන් වාහනේ මොඩල් එක කියලා ඉල්ලුවම මාකට් වැඩි වාහනේ නම කිවුවොතින් කඩවලින්(ගොඩක් වෙලාවට සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් කඩ) වැඩි ගානක් කියනවා
    මම හරියටම දන්න ඒව උනු ඒවා, Passo එකෙයි Vitz එකෙයි එකම AC කූලර් එක එන්නෙ(අනෙක් කෑලි ටිකත් එකම වෙන්න ඇති) passo කියලා ගිහින් කෑලි හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි Vitz කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි.
    මේ වගේ ගොඩක් ඒව තියනවා, තව fortuner එකෙයි hilux එකෙයි පාට්ස් මැච් වෙන කෑලි තියනවා සහ hilux කියලා හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි fortuner කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි
     
    Last edited:

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,260
    12,305
    113
    Ohio, USA
    Yes, it is true that the Toyota Belta, Toyota Yaris, and Toyota Vios are essentially the same car with different names in various markets. Toyota often uses different names for the same or very similar models in different regions around the world. This practice is known as rebadging.

    The Toyota Belta, Yaris, and Vios share the same platform and many of the same mechanical components. They are all compact sedans designed for urban driving, and they typically have similar engine options and features. The choice of name can vary by country or market due to marketing considerations, but the core vehicle remains largely consistent.

    It's important to note that there can be some variations in terms of features, trim levels, and minor design details to cater to specific regional preferences or regulatory requirements. However, the fundamental characteristics and purpose of these cars are very similar.




    S2Y3zap.gif

    ChatGPT.
     
    • Like
    Reactions: todd2231048

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • සමහර වෙලාවට කම්පැනි රීජන් වලට එකම කාර් එක පොඩි පොඩි වෙනස්කම් එක්ක වෙන වෙන නම් වලින් රිලීස් කරනවා. ලංකාවට ඒජන්ට් ඉම්පෝට් කරනවා නං හරි කාර් එක විතරයි ගේන්නෙ
    නමුත් මෙහෙ කාර් සේල් සහ පර්සනල් ඉම්පෝට් කරන අය JDM ඒව ගේනවා. ගොඩක් වෙලාවට ඒකයි එකම කාර් එක වෙන වෙන නම් වලින් එන්න අනෙක් හේතුව

    ඉස්ර ආපුවා නං Vios/Yaris දෙකම එකයි නේද. දැන් නං ඇතුලත් වෙනස්ද කොහෙද
    තව Aqua කියලා කියන්නෙ JDM එක Prius C කියන්නෙ export model එක, හරිනං ලංකාවෙ තියෙන්න ඕන Pirus C එක නමුත් කෙලින්ම ජපානෙං ගෙන්නවන අය නිසා Aqua තමයි මෙහෙ වැඩිපුර තියෙන්නෙ
    Honda වලත් Fit/Jazz එහෙම ඔය වගේ එකම කාර් එක.

    තව දෙයක්, ඕවයෙ ඇතුලෙ කෑලි ගොඩක් එකම ඒව තියෙන්නෙ , නමුත් කඩෙන් වාහනේ මොඩල් එක කියලා ඉල්ලුවම මාකට් වැඩි වාහනේ නම කිවුවොතින් කඩවලින්(ගොඩක් වෙලාවට සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් කඩ) වැඩි ගානක් කියනවා
    මම හරියටම දන්න ඒව උනු ඒවා, Passo එකෙයි Vitz එකෙයි එකම AC කූලර් එක එන්නෙ(අනෙක් කෑලි ටිකත් එකම වෙන්න ඇති) passo කියලා ගිහින් කෑලි හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි Vitz කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි.
    මේ වගේ ගොඩක් ඒව තියනවා, තව fortuner එකෙයි hilux එකෙයි පාට්ස් මැච් වෙන කෑලි තියනවා සහ hilux කියලා හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි fortuner කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි
    මට Loan එකක් ඕනි
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,581
    113
    Colombo
    JDM models have experimental features that can go wrong. Example. CVT in belta was early days of their CVTs.

    International should be more stable.
    in contrary, i heard that JDM cars are bit tough, and has extra ground clearance, reason is road condition in japan is bad outside urben areas(also the reason for having small JDM batta trucks with 4WD etc). Sometimes, even for the same engine JDM versions tuned differently to produce bit more HP (I heard this is the case for FD2 and international Type R).
    personally i too like international versions.
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,600
    10,820
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    in contrary, i heard that JDM cars are bit tough, and has extra ground clearance, reason is road condition in japan is bad outside urben areas(also the reason for having small JDM batta trucks with 4WD etc). Sometimes, even for the same engine JDM versions tuned differently to produce bit more HP (I heard this is the case for FD2 and international Type R).
    personally i too like international versions.

    No It's the other way around. Export model imported by Toyota Lanka has more ground clearance since these are Rough Road package Models. JDM models tend to have Softer Suspension which doesn't suit our roads and doesn't last long in our conditions. Take a look for example Aqua and Prius C (Export Model of Aqua). ground clearance is higher in Prius C. Steering Rack is different and Springs Shocks has different part numbers. usually Shocks are Gas shocks in export models which are bit stiffer and Oil filled in most of the JDM models. JDM model might have extra bells and whistles. Petrol unath Exported models wala Fuel trim wenas. Mage Grand Vitara (Brand New) eke eka Oxygen sensor ekai enne (Pre-Cat eka witharai) Fuel trim eka Euro 2 walata hadala enne. Escudo (JDM) ekata Post CAT O2 sensor ekakauth enawa. Euro 4 or 3 wage Fuel trim walata hadala enne. patta sensitive Petrol quality walata.

    Yaris - Ground Clearance
    1696305808426.png


    Belta - Lower Ground clearance
    1696305876399.png
     
    Last edited:

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    සමහර වෙලාවට කම්පැනි රීජන් වලට එකම කාර් එක පොඩි පොඩි වෙනස්කම් එක්ක වෙන වෙන නම් වලින් රිලීස් කරනවා. ලංකාවට ඒජන්ට් ඉම්පෝට් කරනවා නං හරි කාර් එක විතරයි ගේන්නෙ
    නමුත් මෙහෙ කාර් සේල් සහ පර්සනල් ඉම්පෝට් කරන අය JDM ඒව ගේනවා. ගොඩක් වෙලාවට ඒකයි එකම කාර් එක වෙන වෙන නම් වලින් එන්න අනෙක් හේතුව

    ඉස්ර ආපුවා නං Vios/Yaris දෙකම එකයි නේද. දැන් නං ඇතුලත් වෙනස්ද කොහෙද
    තව Aqua කියලා කියන්නෙ JDM එක Prius C කියන්නෙ export model එක, හරිනං ලංකාවෙ තියෙන්න ඕන Pirus C එක නමුත් කෙලින්ම ජපානෙං ගෙන්නවන අය නිසා Aqua තමයි මෙහෙ වැඩිපුර තියෙන්නෙ
    Honda වලත් Fit/Jazz එහෙම ඔය වගේ එකම කාර් එක.

    තව දෙයක්, ඕවයෙ ඇතුලෙ කෑලි ගොඩක් එකම ඒව තියෙන්නෙ , නමුත් කඩෙන් වාහනේ මොඩල් එක කියලා ඉල්ලුවම මාකට් වැඩි වාහනේ නම කිවුවොතින් කඩවලින්(ගොඩක් වෙලාවට සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් කඩ) වැඩි ගානක් කියනවා
    මම හරියටම දන්න ඒව උනු ඒවා, Passo එකෙයි Vitz එකෙයි එකම AC කූලර් එක එන්නෙ(අනෙක් කෑලි ටිකත් එකම වෙන්න ඇති) passo කියලා ගිහින් කෑලි හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි Vitz කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි.
    මේ වගේ ගොඩක් ඒව තියනවා, තව fortuner එකෙයි hilux එකෙයි පාට්ස් මැච් වෙන කෑලි තියනවා සහ hilux කියලා හෙවුවොතින් ගාන අඩුයි fortuner කියලා හෙවුවොතින් ගාන වැඩියි
    Nissan sunny 16, super salon, ex, bluebird sylphy, bluebird sylphy 1.8v, sylphy 2.0xj

    same story
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    No It's the other way around. Export model imported by Toyota Lanka has more ground clearance since these are Rough Road package Models. JDM models tend to have Softer Suspension which doesn't suit our roads and doesn't last long in our conditions. Take a look for example Aqua and Prius C (Export Model of Aqua). ground clearance is higher in Prius C. Steering Rack is different and Springs Shocks has different part numbers. usually Shocks are Gas shocks in export models which are bit stiffer and Oil filled in most of the JDM models. JDM model might have extra bells and whistles. Petrol unath Exported models wala Fuel trim wenas. Mage Grand Vitara (Brand New) eke eka Oxygen sensor ekai enne (Pre-Cat eka witharai) Fuel trim eka Euro 2 walata hadala enne. Escudo (JDM) ekata Post CAT O2 sensor ekakauth enawa. Euro 4 or 3 wage Fuel trim walata hadala enne. patta sensitive Petrol quality walata.
    So was the Sorento. Climatized with higher capacity AC compressors, larger radiator and condenser.
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,600
    10,820
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    Nissan sunny 16, super salon, ex, bluebird sylphy, bluebird sylphy 1.8v, sylphy 2.0xj

    same story
    Ow Mama godak welawata Part number eka aran balawana common wahana monada kiyala.. Number plates wala lights kadila Match karala baluwama Every van eke eka matching.. buddy van kadekin aran awa Lights assembly dekama 1000/- Vitara kiwwanum gana kapanawa.. :lol: :lol:

    1696306509729.png
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Ow Mama godak welawata Part number eka aran balawana common wahana monada kiyala.. Number plates wala lights kadila Match karala baluwama Every van eke eka matching.. buddy van kadekin aran awa Lights assembly dekama 1000/- Vitara kiwwanum gana kapanawa.. :lol: :lol:

    View attachment 215836
    Mama van eke wiper arm eka set wena bearing eka wage ena part eka ana godaka tibila usaan awa rs 500 wath gatte na okun oya part eka identify karagena tibba nam 5000wath kiyanawa 😂
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • in contrary, i heard that JDM cars are bit tough, and has extra ground clearance, reason is road condition in japan is bad outside urben areas(also the reason for having small JDM batta trucks with 4WD etc). Sometimes, even for the same engine JDM versions tuned differently to produce bit more HP (I heard this is the case for FD2 and international Type R).
    personally i too like international versions.
    දැං ඔයාට අපිව පේන්නෙත් නෑ නේද :(