blood bank එක ඉරිදට ඇරලද මචන්ලා

megarushan

Active member
  • Nov 14, 2009
    281
    36
    28
    blood bank එක ඉරිදට ඇරලද මචන්ලා

    blood bank එක ඉරිදට ඇරලද මචන්ලා..ඉරිදට ගියොත් blood donate කරන්න පුලුවන්ද..
    මාස 3 කට සැරයක් ලේ දෙන්න පුලුවන් නේද
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    machan galle wala nam ona dawasaka arala. masa 3n dennat puluwan. habai 4k innawa nam wada hodai. oyata masa 4n 4ta digatama denna puluwan nam godak watinawa :cool:
     

    malberry

    Banned
    Dec 6, 2013
    626
    18
    0
    uba Drequla kenek ta le tikak denna kemathida. dan dunnoth ayemath ube 3 mase daneta wena kenekta denna puluwan,

    aney mooda moosalayo,oka meke thread ekak danna oney ekakda,

    Rajya thorathuru kendrayen ahapan mata no eka mathaka ne 118 da koheda.

    anika accident ward ekai blood bank ekai 24 hrs erala

    uba indiyaweda iskole giye, kerlala walada inne