Born Again join වෙච්ච අය ඉන්නවද. ජීවිතේ වෙනසක් වෙලා තියනවද?

hesian99

Well-known member
  • Jul 17, 2020
    3,418
    4,297
    113
    Gampaha
    Kari boru unge hambena Connections wage ewa tamai itin wishwasa krn unwa illusion ekakata yanne illusion ekedi ithin hriyannat plwn self trust ekak tiyana hinda loa wge
     
    • Haha
    Reactions: SLhuman

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    මම උනා මගේ Porn එකේ බැටරිය දැන් දෙවියෝ charge කරලා දෙනවා .
    ආමෙන් හෝයියා
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    Kari boru unge hambena Connections wage ewa tamai itin wishwasa krn unwa illusion ekakata yanne illusion ekedi ithin hriyannat plwn self trust ekak tiyana hinda loa wge
    Self confidence නම් ඉතින් හෙන ගැම්මක් එනවා නේද? Pray කලාම ඇගට හෙම fit එකක් එනවා
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    මම උනා මගේ Porn එකේ බැටරිය දැන් දෙවියෝ charge කරලා දෙනවා .
    ආමෙන් හෝයියා
    ඒක නම් born again උන් නෙමෙයි නේද කලේ. යනවත් වෙලා ටිකක් high quality තෑනකට යන්න ඕනේ
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඒක නම් born again උන් නෙමෙයි නේද කලේ. යනවත් වෙලා ටිකක් high quality තෑනකට යන්න ඕනේ
    දන්නේ නැහැ බං උන් ඔක්කොම එකයි බන් .
    මුලින් උන් මොනවා හරි දෙනවා පස්සේ අරකට මේකට කියලා හොදට ගලවනවා
     
    • Like
    Reactions: Gaash

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,395
    113
    Kaduwela
    Born Again කාරයෝ ඕනි තරම් පානදුර, මොරටුව, ගල්කිස්ස බීච් සයිඩ් එකේ ඉන්නවා.
    නාකි මයිනයි, නාමලුයි බොර්න් අගේන් කල්ලියේ ටොප් ලීග් එකේ ඉන්න නිසා බොර්න් අගේන් කාරයෝ පවර්ෆුල්.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Born Again කාරයෝ ඕනි තරම් පානදුර, මොරටුව, ගල්කිස්ස බීච් සයිඩ් එකේ ඉන්නවා.
    නාකි මයිනයි, නාමලුයි බොර්න් අගේන් කල්ලියේ ටොප් ලීග් එකේ ඉන්න නිසා බොර්න් අගේන් කාරයෝ පවර්ෆුල්.
    huththige-putha-ehemada-huththige-putho.gif
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    Born Again කාරයෝ ඕනි තරම් පානදුර, මොරටුව, ගල්කිස්ස බීච් සයිඩ් එකේ ඉන්නවා.
    නාකි මයිනයි, නාමලුයි බොර්න් අගේන් කල්ලියේ ටොප් ලීග් එකේ ඉන්න නිසා බොර්න් අගේන් කාරයෝ පවර්ෆුල්.

    පවර්ෆුල් වෙන්න ඕනි නෑ ටකරමට හාල් කිලෝ 10 හැරෙන එවුන් ඉන්න එකේ තුන් වේල කන්න දෙනව කිව්වොත් ඒත් හැරෙනවා ඉස්සරහට
     
    • Like
    Reactions: kasun_kbp

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ඕවා ඇත්තද බොරුද කියන එක නෙමෙයි අහන්නෙ.
    Possitive දෙයක් වෙලා තියනවද කියන එක
    Umbata first hand experience hambenne ne mokada owata join wena una close cult ekak widiyata behave wenne.

    Un awilla EK ekey owa kiyawanne nee. So umbata awoth enne second hadn experience tama.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    ගානක් දෙනව නම් ඔන්න ඔහෙ ටික දවසක් පලයන් බන්. පස්සෙ කියපන් හුකෝගනින් කියල
     
    • Haha
    Reactions: $Gangster$

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    ගානක් දෙනව නම් ඔන්න ඔහෙ ටික දවසක් පලයන් බන්. පස්සෙ කියපන් හුකෝගනින් කියල
    එහෙම සල්ලි දෙන තැනක් තියනවනම් කියපන්කො. ගිහිල්ල ටික දවසකින් සල්ලිත් අරන් මාරු වෙන්න පුලුවන්නෙ :rolleyes:
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    බෝන් අගේන් ඇතුලු සම්පූර්න කතෝලික ආගමේ හැම කල්ට් එකකම හරය පොසිටිවු තින්කින්ග් . මුලින් ලබාදුන් දේට ස්තූති කරල තමන්ට අවශ්‍ය දේවල් ඉල්ලනව . ඕක තමා ඇට්‍රෑක්ශන් ලෝ එකේ කරන්නෙත් . ලෝකෙ කොහෙවත් මේක සයන්ටිෆිකලි තහවුරු කරල නැත්ත් ගොඩක් දෙනෙක් පිලිගන්නව .

    හැබැයි බුද්දාගමේ උගන්නන්නෙ හැම දෙයක්ම අතාරින්න කියල . මන් දන්නෙ නෑ මම හරිද වැරදිද කියල තියන හැම දේම දන් දීල අයියෝ මට මාරම කරදරයි ජීවිතේ කියන එක තමා බෞද්ද අපේ හැගීම . මේක ඇත්තටම බුද්දාගමේ හරය නෙමෙයි මන් දන්න තරමින් . මේක සංගයාට දන්දීම උගන්නන ගනින්නාන්සෙල බෞද්ධ දර්ශණයට එකතු කරපු කුනුහරපයක් .
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    මිනිස්සු අමාරුවේ වැටුනම එල්ලෙන්න තියෙන ඕන ලබ්බක එල්ලෙනවා
    සමහර පල්ලි, මේ වගේ පාදලියෝ සල්ලි දෙනවා උන්ගේ දේශන වලට එන එවුන්ට
    කොල්ලෝ සෙට් යනවා සල්ලි ගන්න එක්ක

    මෙහෙම ගියාම, උන් ජොබ් දෙනවා කියල කොල්ලෝ කෙල්ලෝ බාගන්නවා
    ජොබ් දෙනවා සමහර එවුන්ට
    තව සමහරුන්ට ටික කාලයක් උගෙන් ගන්න පුළුවන් වැඩ, උ හරහා තව අල්ලගන්න පුළුවන් එවුන් එහෙම අල්ලාගෙන උටත් මොනාහරි කරලා දෙනවා

    මුන්ට ජාත්‍යන්තරෙන් සල්ලි එන්නේ
    මේ වගේ ආගමික හරවා ගැනීම්වලට එන්ජිඕ හරහා සල්ලි හෝ ගාල එනවා

    එපේ එවුන් මෝඩ නොවී සල්ලි ටික අදින්න හිතන් ගියොත් හරි
    නැත්නම් උව බැවෙන එක වෙන්නේ


    උපකල්පන සහ මේ වගේ දේවල් කියන්න ඕන කෙනෙක්ට පුළුවන්