ඕවා ඇත්තද බොරුද කියන එක නෙමෙයි අහන්නෙ.
Possitive දෙයක් වෙලා තියනවද කියන එක
Possitive දෙයක් වෙලා තියනවද කියන එක
Self confidence නම් ඉතින් හෙන ගැම්මක් එනවා නේද? Pray කලාම ඇගට හෙම fit එකක් එනවාKari boru unge hambena Connections wage ewa tamai itin wishwasa krn unwa illusion ekakata yanne illusion ekedi ithin hriyannat plwn self trust ekak tiyana hinda loa wge
ඒක නම් born again උන් නෙමෙයි නේද කලේ. යනවත් වෙලා ටිකක් high quality තෑනකට යන්න ඕනේමම උනා මගේ Porn එකේ බැටරිය දැන් දෙවියෝ charge කරලා දෙනවා .
ආමෙන් හෝයියා
දන්නේ නැහැ බං උන් ඔක්කොම එකයි බන් .ඒක නම් born again උන් නෙමෙයි නේද කලේ. යනවත් වෙලා ටිකක් high quality තෑනකට යන්න ඕනේ
Born Again කාරයෝ ඕනි තරම් පානදුර, මොරටුව, ගල්කිස්ස බීච් සයිඩ් එකේ ඉන්නවා.
නාකි මයිනයි, නාමලුයි බොර්න් අගේන් කල්ලියේ ටොප් ලීග් එකේ ඉන්න නිසා බොර්න් අගේන් කාරයෝ පවර්ෆුල්.
Born Again කාරයෝ ඕනි තරම් පානදුර, මොරටුව, ගල්කිස්ස බීච් සයිඩ් එකේ ඉන්නවා.
නාකි මයිනයි, නාමලුයි බොර්න් අගේන් කල්ලියේ ටොප් ලීග් එකේ ඉන්න නිසා බොර්න් අගේන් කාරයෝ පවර්ෆුල්.
Umbata first hand experience hambenne ne mokada owata join wena una close cult ekak widiyata behave wenne.ඕවා ඇත්තද බොරුද කියන එක නෙමෙයි අහන්නෙ.
Possitive දෙයක් වෙලා තියනවද කියන එක
එහෙම සල්ලි දෙන තැනක් තියනවනම් කියපන්කො. ගිහිල්ල ටික දවසකින් සල්ලිත් අරන් මාරු වෙන්න පුලුවන්නෙගානක් දෙනව නම් ඔන්න ඔහෙ ටික දවසක් පලයන් බන්. පස්සෙ කියපන් හුකෝගනින් කියල
