දැන් ගොඩක් උන් මොඩර්න් ඩිසයින් කියලා ගහන්නෙ බොක්ස් ටයිප් ගෙවල්නේ. ඒත් ඕකට අකමැති උනුත් ගොඩක් ඉන්නවා. උඹලා ඕකට අකමැති වෙන්න හේතු මොනාද බන්? මොනාහරි ගුන / අගුන තියෙනවද?
ආහ් ඔව් ඒගැන තමා මම කියන්නෙඋඹ කියන්නෙ වහලක් නැති Box Type ගෙවල් නම් මං නම් පෙනුමට කැමති නෑ. අනික අපේ අයියලගෙ Waterproofing Superb නිසා කාලයක් යනකොට Patches එනවා. වහලකට වඩා ඇතුලෙ රස්නෙයි.
ඔව් . . ඉක්මනට ජරා වෙන්ව . අපේ උන් ටිකක් හොද කාලගුණයක් තියන රටවල් වල ගෙවල් දැකල හදන්නේ මම හිතන්නේ .මෙහෙ ට ගැලපෙන්නෙ නෑ ඕවා. බිත්ති පුපුරල, සෙවෙල බැඳිලා, වතුර ලීක් වෙලා, ඇතුල රත් වෙලා අම්මට සිරි වෙලා හෙන කුණු ගොඩක් වෙනවා මාස 6න්.
Lankawe weather ekata set naa.. oka archiyo godak karanne podi idanwala ida ganna.. mokada wahala pannala danna tharam ida nathi hinda.. lankawa wage monsson weather type ekakata oya box magul hariyanne naa.. hambaneka waterproofing karanna wenawa.. mata nam kohomath set naa kathai wahalayak penna nathi unama.. mage geth archiya udata slab dala hadala mama ain karala roof ekak damma.. therumak naa owa waterproof karannai beams columns walata ambaneka wiyadamak yanawa..දැන් ගොඩක් උන් මොඩර්න් ඩිසයින් කියලා ගහන්නෙ බොක්ස් ටයිප් ගෙවල්නේ. ඒත් ඕකට අකමැති උනුත් ගොඩක් ඉන්නවා. උඹලා ඕකට අකමැති වෙන්න හේතු මොනාද බන්? මොනාහරි ගුන / අගුන තියෙනවද?
aprth plan eka box type. thavama uda haduve na.. rooftop nathuva box type eka galapena design naha neda.මමත් කැමති බොක්ස් ටයිප් එකට, කවදා හරි හදන්න ඉන්නෙත් ඒ වගේ එකක්. හැබැයි ලංකාවේ දේශගුණය සලකපුවාම උඩට ස්ලැබ් එකක් නැතුව වහලයක් තමයි සෙට් වෙන්නේ.
බොක්ස් ටයිප් එකට සෙට් වෙන වහල ගහපු ඩිසයින් තියෙනවා හොයාගන්න