Bsc computer Management

nipu1199

Member
Oct 11, 2016
59
1
0
Bsc computer Management කියල degree එකක් තියෙනවද ලංකාවේ govermrnt university එකක..විස්තරයක් දන්න කෙනෙක් කියන්න.. මුල්කලේ management කරල අන්තිම අවුරුද්දේ IT subject කරනව කියල තමයි දැනගන්න ලැබුනේ