call me by your name - මට ඔයාගේ නම කියලා කතා කරන්න

tupac97

Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    call me by your name - මට ඔයාගේ නම කියලා කතා කරන්න

    "දවසක් ඒවි කවුරුත් අපේ මේ ශරීරයට ආදරේ කරන්න තියා හැරිලාවත් බලන්නේ නැති, ඊට කලින් ජීවිතය විඳින්න,"

    ආදරේ කියන දේට සීමාවක් තියෙනවද? වැඩිහිටි දෙන්නෙක් ස්ව කැමැත්තෙන් දෙදෙනාටම ආදරය කරනවා නම් ඒකේ ඇති වැරැද්ද මොකක්ද? ඒකත් අදරයක් නෙමෙයිද? කොහොමද ඒක විතරක් විකෘතියක් වෙන්නේ??

    මේ ලස්සන චිත්‍රපටිය බලලා කියන්න...


    http://dl.filmbaroon.com/Call.Me.By.Your.Name.2017.DVDScr.MkvCage.mkv

    https://www.**Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam****Please do not spam**.com/call-me-by-your-name-2017-sinhala-subtitles/
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    මෙහ් හුට්ටො තො ඔනි තරම් කොල්ලො ගහනහ් ෆිල්ම් බලපන්
    මෙතනහ් ගෙනත් ඔබන්නෙහ් මොන මගුලටැයි ?

    උබ මෙතන පුටේ මාස්ටර් ගෙමක් ගහන්නෙහ් තමන් සමලි0ගිකටෙක් කියලා ලොකෙටමහ් පෙන්නනහ් ගමන් හොදට ඉන්න එවුනුත් ඇදගන්නහ්

    තොට LGBT Groups මොනා හරි ලබ්බකින් ගෙවනවදහ් ? :confused:

     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    charith84:22784304 said:
    මෙහ් හුට්ටො තො ඔනි තරම් කොල්ලො ගහනහ් ෆිල්ම් බලපන්
    මෙතනහ් ගෙනත් ඔබන්නෙහ් මොන මගුලටැයි ?

    උබ මෙතන පුටේ මාස්ටර් ගෙමක් ගහන්නෙහ් තමන් සමලි0ගිකටෙක් කියලා ලොකෙටමහ් පෙන්නනහ් ගමන් හොදට ඉන්න එවුනුත් ඇදගන්නහ්

    තොට LGBT Groups මොනා හරි ලබ්බකින් ගෙවනවදහ් ? :confused:


    හම්බ කරපු සල්ලි දාන්න තැනක් නැතිව මේ ඉන්නේ
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    හම්බ කරපු සල්ලි දාන්න තැනක් නැතිව මේ ඉන්නේ
    උකෙ හිලත් ලොකු වෙලාහ් තියෙනහ් එකේ පොඩ්ඩක් නවලා ඔබාගන්නහ් වත් ට්‍රයි එකක් දිපන්
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    charith84:22784326 said:
    හම්බ කරපු සල්ලි දාන්න තැනක් නැතිව මේ ඉන්නේ
    උකෙ හිලත් ලොකු වෙලාහ් තියෙනහ් එකේ පොඩ්ඩක් නවලා ඔබාගන්නහ් වත් ට්‍රයි එකක් දිපන්

    ගොඩක් අත්දැකීම් තියෙනවා වගේ :)
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Oka balanne mktada, kawuruwath ehema waraddak thiyenawa que nah neh.

    But mehema ekak thiyenawa if you're living in the wilderness tie coat daagena survive wenna ba. If you're living in the civilization naked survive wenna ba. Outfit eka maaru karanna bari nam inna place eka wenas karahan. Nakedness / Tie coat promote karanna try kolaata wadak na kaale aparade :lol:
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    Hyaenidae:22784338 said:
    Oka balanne kohomada, kawuruwath ehema waraddak thiyenawa que nah neh.

    But mehema ekak thiyenawa if you're living in the wilderness tie coat daagena survive wenna ba. If you're living in the civilization naked survive wenna ba. Outfit eka maaru karanna bari nam inna place eka wenas karahan. Nakedness / Tie coat promote karanna try kolaata wadak na kaale aparade :lol:

    ඩවුන්ලෝඩ් කරන් බලන්න
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ගොඩක් අත්දැකීම් තියෙනවා වගේ :)
    අපිටනම් බස් වලටහ් දකින කොල්ලොන්ට කියලා ඇරොගන්නහ් ආසාවක් තිබ්බෙහ් නැහ් :)
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    charith84:22784344 said:
    ගොඩක් අත්දැකීම් තියෙනවා වගේ :)
    අපිටනම් බස් වලටහ් දකින කොල්ලොන්ට කියලා ඇරොගන්නහ් ආසාවක් තිබ්බෙහ් නැහ් :)

    Congratz you are not gay then !
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මම gay ලවු තියා hetro ලවු වත් බලන්නෙ නෑ...
    ගොන් ආතල්....
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    Congratz you are not gay then !
    congratulating me for not being gay shows what kind of pathetic situation you are in :(
    anyway you don't have to use english when you run out of answers to give, just use sinhala like most of the people here, not everyone will get you otherwise :(
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    charith84:22784369 said:
    Congratz you are not gay then !
    congratulating me for not being gay shows what kind of pathetic situation you are in :(
    anyway you don't have to use english when you run out of answers to give, just use sinhala like most of the people here, not everyone will get you otherwise :(

    Hell may be I am pathetic , but why would you care??
     

    fidget

    Member
    Jan 3, 2018
    608
    65
    0
    mu, kasun un dennama ngo karayo. ekai un dennama online nitharama inne
    koi velave baluwath un 2 online mai.
     
    Last edited: