CCTV කොට්ටාවේදී සිදුවූ යතුරුපැදි අනතුර

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    CCTV කොට්ටාවේදී සිදුවූ යතුරුපැදි අනතුර

    කොට්ටාවේදී සිදුවූ යතුරුපැදි අනතුරකින් තරුණයෙකු මරුට


     

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    Bike eka wamen ringanawane. Basic rule ekak kadanawa. Bike eka pora weradiyi. Pawu. Kawadawath risk ekak ganna honda nehe.
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Budammo angath hiri watuna 😕😕😕😒😔

    Dakka gaman penne bike eka pissuwak keliya kiyala wamen daala....

    Tipper ekath shed ekata nemeida enne???

    Paw bn 😥😣
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Oka thama bus,truck wala wam petten yanna epa kiyanne bike, car sehena ganak wamen gihin ana gatta ewa man dekala tiyenawa.

    Un balanneth nethuwa athi wama, unta penneth na oya ladi wala mirrors balapanko.
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,909
    6,790
    113
    39
    Galle
    its not the lorry drivers mistake.....the bike rider cannot overtake from the left

    මම හිතන්නේ overtake කලේ නෑ. බයික් එක එන්නේ උගේ lane එකේ. ලොරිය තමයි මැද ලේන් එකේ ඇවිත් එක පාරට වමට කපන්නේ. බලපන් බයික් එක ආපු ලේන් එකේ කාර් එකකුත් එනවා
     
    Last edited:

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මම හිතන්නේ overtake කලේ නෑ. බයික් එක එන්නේ උගේ lane එකේ. ලොරිය තමයි මැද ලේන් එකේ ඇවිත් එක පාරට දකුණට කපන්නේ. බලපන් බයික් එක ආපු ලේන් එකේ කාර් එකකුත් එනවා

    :yes:loriyath shed ekata harawanne.
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,509
    3,756
    113
    oya usa wahana walata penne ne laga tiyena wahana. bike eka weradi 100% hebei lorry buwapoddak hari brake karanna one yatawenawa danenakota , methana ehema deyak wenne ne ohe yanawa.
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    kohoma unath machan oya lorry bus container wage ewa ekka lagin yaddi tikak parissamin yana eka thamai hoda ban.. aath welama yanda ona. aparade jeewithe
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    ටසිරි අලුත් ෂෙඩ් එක ගාව නෙහ්.. :eek:

    යකෝ ටිපර් කාරය මැද ලෙන් එකේ ඇවිල්ලනේ එක පාරට දාන්නේ.. :angry::angry: අනික ඔය හරියේ පාර පට්ට පළලයි.. ටිපර් කාරයාගේ වැරැද්ද..:angry::angry:
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,915
    17,146
    113
    Kottawa
    Bike eka wamen ringanawane. Basic rule ekak kadanawa. Bike eka pora weradiyi. Pawu. Kawadawath risk ekak ganna honda nehe.

    its not the lorry drivers mistake.....the bike rider cannot overtake from the left


    Overtake කරන්න නෙමේ බන්.. ෂෙඩ් එකට දාන්න සිග්නල් දාගෙන ඇවිත් තියෙන්නේ.. :confused: අනික එතන overtake කලත් ප්‍රශ්නයක් නෑ මොකද ටිපර් කාරය මැද lane එකේනේ යන්නේ.. :confused: