CHR 2018 දිලා BYD OTTO 3 එකක ගන්න එක්ක ගැන මොකද හිතෙන්නෙ?? තව ටිකක් ඉන්න එක හොදද ?

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    solor එහෙම ගහලා තියේනම හොඳ එකක්. ඒක නෙමෙයි chr එක කීයද දෙන්න අයිඩියා
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Agent import kala import restriction eka wenakan.
    ah ok. anyway, liquid cooling nathnam machan lankawata hari yanne na. oyage eke liquid cooling nathuwa athi. liquid cooling nathi ev & erev gannama hoda na. habai oya kiyana widiyata phev & hybrid walath liquid cooling thibbanam hodai thama. prius wala ehemath liquid cooling na but loku heating issues nam na, maybe outlander phev model eke cooling system power eka madi. eka nam ev, erev or phev techloogy eke awulak neme specific model eke desing awulak wage.

    lankawe heat eka ekka be mcn, Solid state nam aulak nathuwa puluwan 20 years unath.
    LFP unath liquid thamai. Nikan gedara thibbath kal yaddi oka wenawa.
    aluth ewa puluwan machan awulak na. specially liquid cooled lfp battery pack ekaknam awulak wenne na.
    ------ Post added on Apr 18, 2025 at 7:48 PM
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ah ok. anyway, liquid cooling nathnam machan lankawata hari yanne na. oyage eke liquid cooling nathuwa athi. liquid cooling nathi ev & erev gannama hoda na. habai oya kiyana widiyata phev & hybrid walath liquid cooling thibbanam hodai thama. prius wala ehemath liquid cooling na but loku heating issues nam na, maybe outlander phev model eke cooling system power eka madi. eka nam ev, erev or phev techloogy eke awulak neme specific model eke desing awulak wage.


    ------ Post added on Apr 18, 2025 at 7:48 PM
    me model ekata unath ehema specific heating issues nam report wela ne danata. i-Miev eke system ekamai use wenne. meke cooling system eka tikak complicated. battery cooling eka sepearte AC line ekak. rear motors, on board charger, pdu etc coolant loop ekakin cool wenne, front motors, generator etc oil cooling.