ah ok. anyway, liquid cooling nathnam machan lankawata hari yanne na. oyage eke liquid cooling nathuwa athi. liquid cooling nathi ev & erev gannama hoda na. habai oya kiyana widiyata phev & hybrid walath liquid cooling thibbanam hodai thama. prius wala ehemath liquid cooling na but loku heating issues nam na, maybe outlander phev model eke cooling system power eka madi. eka nam ev, erev or phev techloogy eke awulak neme specific model eke desing awulak wage.
------ Post added on Apr 18, 2025 at 7:48 PM