Commercial bank app එක open කර ගමන් එන UI එකේ යටටම ගිහින් ඇද්දාම my portfolio කියලා එකකට යනවනෙ. ආයේ කොහොමද බන් කලින් තිබ්බ UI එකට ගන්නේ ඒක
(අර banner විදියට නිල් පාටින් account පෙන්නන)
Bump
------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:54 AM
Bump
------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:57 AM
Bump
------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:54 AM
Bump
------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:57 AM
