Commercial bank app එකේ අව්ලක් හෙල්ප්

EzioAuditore

Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    Commercial bank app එක open කර ගමන් එන UI එකේ යටටම ගිහින් ඇද්දාම my portfolio කියලා එකකට යනවනෙ. ආයේ කොහොමද බන් කලින් තිබ්බ UI එකට ගන්නේ ඒක 😅 (අර banner විදියට නිල් පාටින් account පෙන්නන)

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:54 AM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:57 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    Commercial bank app එක open කර ගමන් එන UI එකේ යටටම ගිහින් ඇද්දාම my portfolio කියලා එකකට යනවනෙ. ආයේ කොහොමද බන් කලින් තිබ්බ UI එකට ගන්නේ ඒක 😅 (අර banner විදියට නිල් පාටින් account පෙන්නන)

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:54 AM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:57 AM
    උඹට අර unexpected error එක එන්නෙ නැද්ද හැම තිස්සෙම. මොන හුත්තක්ද මන්ද බන් මුන්ගෙ ඇප්
     

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    උඹට අර unexpected error එක එන්නෙ නැද්ද හැම තිස්සෙම. මොන හුත්තක්ද මන්ද බන් මුන්ගෙ ඇප්
    එක ආවාම ආයේ data clear කරලා log වෙනව මම. 😅

    My portfolio මගුලෙන් exit වෙන්න දන්නවද බන්

    Oya udinma thiyenne sinhalen pull down to go back kiyala
    මගේ නෑ නේ බන් එහෙම එකක් 😶
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:03 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    Commercial bank app එක open කර ගමන් එන UI එකේ යටටම ගිහින් ඇද්දාම my portfolio කියලා එකකට යනවනෙ. ආයේ කොහොමද බන් කලින් තිබ්බ UI එකට ගන්නේ ඒක 😅 (අර banner විදියට නිල් පාටින් account පෙන්නන)

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:54 AM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 10:57 AM
    උඹට අර unexpected error එක එන්නෙ නැද්ද හැම තිස්සෙම. මොන හුත්තක්ද මන්ද බන් මුන්ගෙ ඇප්
    එක ආවාම ආයේ data clear කරලා log වෙනව මම. 😅

    My portfolio මගුලෙන් exit වෙන්න දන්නවද බන්
    iPay App එකට Add කර ගන්න Account එක මම එහෙම Use කරන්නේ සැරෙන් සැරේ Username/Password ගගහා ලොග් වෙන්න ඕනේ නැහැ හරිම ලේසි
     
    • Like
    Reactions: tharakaf and NRTG

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    මගේ නෑ නේ බන් එහෙම එකක් 😶
    App eke update thiyanwda balanna
    iPay App එකට Add කර ගන්න Account එක මම එහෙම Use කරන්නේ සැරෙන් සැරේ Username/Password ගගහා ලොග් වෙන්න ඕනේ නැහැ හරිම ලේසි
    Commercial bank app ekkda iPay eka
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    App eke update thiyanwda balanna

    Commercial bank app ekkda iPay eka
    iPay කියන්නේ LOLC එකෙන් දෙන App එකක් එකට ඕනෑම Bank Account එකක් Add කරන්න පුළුවන් බන් එකෙන් Re Load , Bill Payment , Fund transfer වැඩ පුළුවන් මම එකට Add කරගෙන Use කරන්නේ Com Bank Account එක
     
    • Like
    Reactions: 2osama and NRTG

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,164
    198,743
    113
    Colombo, Sri Lanka
    උඹට අර unexpected error එක එන්නෙ නැද්ද හැම තිස්සෙම. මොන හුත්තක්ද මන්ද බන් මුන්ගෙ ඇප්
    මේකනම් සාමාන්‍ය දෙයක් ඕකේ හැමතිස්සෙම එනවා. දැන්නම් මම ඔය මගුල පාවිච්චි කරන්නෙම නැහැ. දැන් NTB. සුපිරිම ඇප් එකක් තමයි උන්ගේ තියෙන්නේ
     

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    iPay කියන්නේ LOLC එකෙන් දෙන App එකක් එකට ඕනෑම Bank Account එකක් Add කරන්න පුළුවන් බන් එකෙන් Re Load , Bill Payment , Fund transfer වැඩ පුළුවන් මම එකට Add කරගෙන Use කරන්නේ Com Bank Account එක
    Elel bn

    :P

    Combank digital app එක
    Season 8 Episode 3 GIF by THE NEXT STEP


    Combank digital app එකද bro? මගේ එහෙම එකක් නෑ නේ
    Ow bn
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:17 AM
     

    hgarts

    Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,064
    1,021
    113
    ado mata kisima error ekak awith naa ne oya kiyanawa wage. Flash eka nam pissu keliya dan ekath ok. Combank Digital, Epassbook okkoma app use karanawa
     
    • Like
    Reactions: maverick44

    dbug

    Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,842
    2,492
    113
    ado mata kisima error ekak awith naa ne oya kiyanawa wage. Flash eka nam pissu keliya dan ekath ok. Combank Digital, Epassbook okkoma app use karanawa
    uba use karana Phone and phone OS version eka mokakda?
     

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    මම වෙන ෆෝන් එකකට app එක දාන් බැලුවා ඒත් එහෙමයි බන් 😅😅😅 මොන මඟුලක්ද මන්දා

    Mage pennwa mehema
    Mata screen eke ithalayak adala ewapanko machan pull down karanna kiyala thiyena thana
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:43 AM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:53 AM
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    මම වෙන ෆෝන් එකකට app එක දාන් බැලුවා ඒත් එහෙමයි බන් 😅😅😅 මොන මඟුලක්ද මන්දා


    Mata screen eke ithalayak adala ewapanko machan pull down karanna kiyala thiyena thana
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:43 AM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 11:53 AM
    Ub homescreen eke idan swipe down kara nan, aye swipe up krpn ethkt hri. Ss ghnna denne na banking app athule