Commercial bank app එකේ අව්ලක් හෙල්ප්

EzioAuditore

Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    Ub homescreen eke idan swipe down kara nan, aye swipe up krpn ethkt hri. Ss ghnna denne na banking app athule
    IMG-20241011-WA0004.jpg


    Ub homescreen eke idan swipe down kara nan, aye swipe up krpn ethkt hri. Ss ghnna denne na banking app athule
    Mage eke thiyena widiye photo ekak damma. Oke kothaninda swipe down down karanna ona.
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 12:33 PM
     
    • Sad
    Reactions: Gwynbleidd

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    Hmmmm.mge eke oya my portfolio ekt udin swipe down kyla pennwa 😪
    Ekane ☹️ mona magulakda manda. Man wena parana phone ekakata app eka dan baluwa eth ehemai 🥲

    Hmmmm.mge eke oya my portfolio ekt udin swipe down kyla pennwa 😪
    1.9.0 da app version eka?
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 12:50 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 1:54 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 1:56 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 2:23 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 2:34 PM
     

    Little Hulk

    Well-known member
  • Aug 24, 2024
    1,637
    2,316
    113
    iPay කියන්නේ LOLC එකෙන් දෙන App එකක් එකට ඕනෑම Bank Account එකක් Add කරන්න පුළුවන් බන් එකෙන් Re Load , Bill Payment , Fund transfer වැඩ පුළුවන් මම එකට Add කරගෙන Use කරන්නේ Com Bank Account එක
    ගාණක් කැපෙනවා ඇති නේ?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,741
    113
    38
    ගාණක් කැපෙනවා ඇති නේ?
    එහෙම නැහැ බන් Free , Fund transfer වලටනම් හැම බැංකුවෙන් ම කැපෙන රු 30 කැපෙනවා වෙන මොකුත් නැහැ
     
    • Like
    Reactions: Little Hulk

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,485
    950
    113
    Bump

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 7:27 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 8:52 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 9:09 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 9:10 PM

    Bump
    ------ Post added on Oct 11, 2024 at 9:45 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG