කොටුවේ බැලුව බන්. කරවල නම් දැන් ගොඩක් වැඩි වෙලා ආපහු රව්මක් යන්න ඕන
podi idea ekak..
kotuwe thoga karana kadawal walin aduwata ganna puluwan dewal poddak blanna... lunch sheet packet, shoping bags, wage dewal... eewwaa daily illumak thiyena nisa podi ganak thiyaa gena kdawalata , bath kadawalata demmath padu na... daily sales neh. ethakota brading arawa meewata yana cost ekath ithurui...
anik seen eka tamai oya uda thiyena godak label high color, mam hithanne design eka complex weddi colors walatai design ekatai cost eka wadi... eka nisa mulma kale echchara branding walata spend karanna epa... initial details tika communicate kara ganna thibba nam athi... kadekata gihin ganna bim mal packet ekak.. balanna eka patta simple... paper ekath godak ganakamak naa..
ah mata tawa deyak kiyanna mathak unaa.. ee thamai puluwan nam petta walin pot ekak hoyaa ganna polithyin ganna.. oya wage ma business karana ayata thiyana another matter ekak tamai polytihin ee ee size walin hoyaa ganna poddak karadara eka...
giya sathiyeth mam Galle giya wele kollek set wela nikan katha kara kara iddi uu kiwe uu bimmal business ekak karanwa polythin hariyata dena kekenk tamai set kara ganna lesi natte kiyala... uu kiwwa widiyata rolak gedara genath kapa gena karana eka unta padui lu, time ekak yana nisa... ithin puluwan nam ee side ekath balnna..