Crypto ගැන මුල ඉඳන් සරලව ඉගෙන ගන්න විදියක් කියන්න

B.Chat

Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    මම සමහර වීඩියෝ බලලා තියෙනවා ඒත් වැඩේ හරියටම තේරුනේ නෑ. අර word 12ක් තියෙනවා නේ. ඒක නැති වුණොත් අවුලක් වෙනවා ද? wallet වල Network සීන් එක මොකක් ද? හරියට network connect කරන්නේ කොහොමද? Transfer කරන්නේ කොහොමද? මේ වගේ දේවල් තේරෙන්නේ නෑ

    මේ දේවල් සරලව ඉගෙන ගන්න resources ටිකක් කියන් යන්න දන්න අය.
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    Bump

    මම සමහර වීඩියෝ බලලා තියෙනවා ඒත් වැඩේ හරියටම තේරුනේ නෑ. අර word 12ක් තියෙනවා නේ. ඒක නැති වුණොත් අවුලක් වෙනවා ද? wallet වල Network සීන් එක මොකක් ද? හරියට network connect කරන්නේ කොහොමද? Transfer කරන්නේ කොහොමද? මේ වගේ දේවල් තේරෙන්නේ නෑ

    මේ දේවල් සරලව ඉගෙන ගන්න resources ටිකක් කියන් යන්න දන්න අය.
    Word 12 කියන්නෙ secret phase එකද? ඒක නැති වුණොත් නම් අවුල් තමයි නේද.
    * මම ප්‍රවීණයෙක් නෙවේ.
    ------ Post added on Dec 6, 2022 at 5:31 PM
     
    • Wow
    • Like
    Reactions: B.Chat and newbie22

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    Mamath medawas wala tikak igena gannawa owa gana.. babypips eke saralawa thiyenawa mcn..

    https://www.babypips.com/crypto/learn

    Menna me course eka download karagaththa balanna thama baluwe nam na..
    https://www.udemy.com/course/bitcoin-and-cryptocurrency-bootcamp/
    Thanks bro 👍

    https://www.youtube.com/@CoinBureau (Best Crypto Content)

    https://www.youtube.com/@SriCrypto (Best Sinhala channel for trading)
    Thanks bro 👍
    ------ Post added on Dec 6, 2022 at 11:57 PM

    බම්ප්
    කට්ටිය හැමෝටම thanks 👍
    ------ Post added on Dec 6, 2022 at 11:59 PM
     

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,190
    1,231
    113
    මම සමහර වීඩියෝ බලලා තියෙනවා ඒත් වැඩේ හරියටම තේරුනේ නෑ. අර word 12ක් තියෙනවා නේ. ඒක නැති වුණොත් අවුලක් වෙනවා ද? wallet වල Network සීන් එක මොකක් ද? හරියට network connect කරන්නේ කොහොමද? Transfer කරන්නේ කොහොමද? මේ වගේ දේවල් තේරෙන්නේ නෑ

    මේ දේවල් සරලව ඉගෙන ගන්න resources ටිකක් කියන් යන්න දන්න අය.
    12 Seed pharse eka nathi wunaoth , ubata crypto tika recover karaganna baha... Crypto thiyenne blockchain eke kohomath. a wallet private eka thmayi 12seed pharse eka kiyanne... uba machan niyama point walta ewilla thiyenne.. oya okkoma igena gena crypto walta bahapan. Futures ehema karanna epa.. Fundamental danaganin. what is blockchain , hashing kiyala youtube type karapan. ethakota ena ewalin balapan
     
    • Love
    Reactions: B.Chat