uba mahansi vela ube danuma mattamen uba liyapu ekata mage sthutiya macchan.. samahara kariyo innava thread eke content eka bolada vadi kiyala loku talk dena un.. pfff


එක එකාගේ දැනුම මට්ටම් වෙනස් බ0 උන්ගේ දැනුම් මට්ටම් වලට තමා ත්රිඩ් දාන්නෙහ් මමනම් මෙකෙහ් වැරැද්දක් දක්කින්නෙහ් නැහැහ් DDos කියන්නෙහ් මොකක්දහ් කියලා නොදන්නහ් එවුනුත් ඉන්නහ් එකේසූටි කුක්කෝ කීප දෙනෙක්ටම රිදිලා
ඕව කරන්න ආසනම් ඉස්සල්ලම හරියට security ගැන ඉගනගනිල්ලා ගැඹුරටම ඉගනගන්න පුළුවන් හොඳ පඩියකට රස්සාවකට යන්න පුළුවන් හොඳ field එකක් ඒක.......හැබැයි ලේසි නැහැ
නැතුව මේ සිඟිති ආතල් ගන්න පොඩි පොඩි ටූල් දාල "හැකර්" කෙනෙක් කියල හිතාගෙන සිඟිති ආතල් ගන්නවානම් අනික් මිනිස්සු ඒවාට හිනා වෙන එක වලක්වන්න බෑ![]()

ඔහොම කරලා වට්ටන්න පුළුවන් වෙයි ඉතින් ගෙදර ඉන්ටෙර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකෙන් හොස්ට් කරලා තියන සයිට් වගේ ඒවා![]()

Look at you pussies using software to crack on without even understanding how to plan an attack. You can't DDOS a server with one little connection. The firewall is going to easily kick you off in minutes.
Anyway good job teaching these bloody wannabe hackers with screenshots and writing in bloody plain Sinhalese.

එක එකාගේ දැනුම මට්ටම් වෙනස් බ0 උන්ගේ දැනුම් මට්ටම් වලට තමා ත්රිඩ් දාන්නෙහ් මමනම් මෙකෙහ් වැරැද්දක් දක්කින්නෙහ් නැහැහ් DDos කියන්නෙහ් මොකක්දහ් කියලා නොදන්නහ් එවුනුත් ඉන්නහ් එකේ![]()
මං දැන් fb එකට ddos එකක් ගැහැව්වා මේකෙන්. තව ටිකකින් site එක down වෙයි. පොඩ්ඩක් බලපන්![]()



මගේ ෆයර් ෆොක්ස් එකත් නැතුව ගියා , ඩී.ඩොස් වෙලා![]()

මගේ ගෑණි ඩී.වෝස් වුණා.මගේ ෆයර් ෆොක්ස් එකත් නැතුව ගියා , ඩී.ඩොස් වෙලා![]()
මගේ ගෑණි ඩී.වෝස් වුණා.


දැන් මෙතන ලොකු ටෝක් දෙන පොන්නයො දෙතුන් දෙනා ඉපදෙනකොටම මෙව්ව දැනගෙන වෙන්න ඇති ඉපදෙන්න ඇත්තෙ. උඹලට සිම්පල් දෙයක් තව එකෙක් ජීවිතේට අහල නැති දෙයක් වෙන්න පුලුවන්.
සූටි කුක්කෝ කීප දෙනෙක්ටම රිදිලා
ඕව කරන්න ආසනම් ඉස්සල්ලම හරියට security ගැන ඉගනගනිල්ලා ගැඹුරටම ඉගනගන්න පුළුවන් හොඳ පඩියකට රස්සාවකට යන්න පුළුවන් හොඳ field එකක් ඒක.......හැබැයි ලේසි නැහැ
නැතුව මේ සිඟිති ආතල් ගන්න පොඩි පොඩි ටූල් දාල "හැකර්" කෙනෙක් කියල හිතාගෙන සිඟිති ආතල් ගන්නවානම් අනික් මිනිස්සු ඒවාට හිනා වෙන එක වලක්වන්න බෑ![]()
api thama podi podi tool dala hack karana junior people.. barinam poddak hari deyak kiyadenna hadapu me thread eka ayithi kenata sthuthi karanna eyage mahansiya gana salakala