Ai machan danne nathi dewal gana pora talk denna giye na ne. UMBA mawa dakala thiyenawada Elakiri literature section eke ehema? E gana danne nathi nisa mama anith ayagenuth saha thaniyama igena gannawa. Dawes danna deyak thiyenawanam e de waradi than pennala denawa.
Look at you pussies using software to crack on without even understanding how to plan an attack. You can't DDOS a server with one little connection. The firewall is going to easily kick you off in minutes.
Anyway good job teaching these bloody wannabe hackers with screenshots and writing in bloody plain Sinhalese.
lassanata varadi than pennala deela thiyanava.. hik hik.. paw bn uba.. uba yamak kamak dannava kiyala therenava uba issara dapu comment valin and ube blog eken.. eath ubata nihathamaani kamak na bn.. duukai e gana..

api thama podi podi tool dala hack karana junior people.. barinam poddak hari deyak kiyadenna hadapu me thread eka ayithi kenata sthuthi karanna eyage mahansiya gana salakala
කොහොම උනත් උඹේ පුද්ගලික තොරතුරු වලින් මට නම් ඇති වැඩක් නෑ බන් මේක ඉතින් online forum එකක්නේ 