Dialog Airfibre නිකං දෙනවලු

uajanath

Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Sirawatama kiyanne SLT data usage eka balalama naha Unlimited gatta da idan. Dialog tv wisikkala TV box ekek gahuwa 4K 😍
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: netnet and Yudewwa

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,146
    54,895
    113
    Colombo
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data

    ඔච්චර මොනවටද බන් යූස් වෙන්නෙ ? IPTV බලනවද ?
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    ඔච්චර මොනවටද බන් යූස් වෙන්නෙ ? IPTV බලනවද ?
    Mata htha gannath ba heavy use kraddi 1-2TB panna nisa

    Normal ma use kra last month wadiya extra dewal nokara, eth 31st wedi 420gb wage use karala thibba,

    Iptv tyanawa ban balanna welawak na

    Danata man max 2TB wage thama use karala tyanne slt eke fibre
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: Yudewwa and lilman

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,324
    6,036
    113
    SLT 450 GB normal use gedara
    අම්මෝ 450GB මොනවද කරන්නේ?

    Mata htha gannath ba heavy use kraddi 1-2TB panna nisa

    Normal ma use kra last month wadiya extra dewal nokara, eth 31st wedi 420gb wage use karala thibba,

    Iptv tyanawa ban balanna welawak na

    Danata man max 2TB wage thama use karala tyanne slt eke fibre
    උඹේ ඉන්ටෙර්නෙට් එක අල්ලපු ගෙවල් වල උනුත් හොරාට පාවිච්චි කරනවද කොහෙද බොලේ.
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:24 PM
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,700
    8,453
    113
    Khmath slt data pack gatha unta aba saranai unlimited thama ekama solution eka

    Koi widihata use karath normal usage eka 450GB PANINAWA MAGE

    Welawakata hthenawa e kale khma manage kran use karada kyala data
    apo wadak na kiyala. mage tibbe SLT fiber 40+ 60 web family 😁 dan nikanmma 350 GB yanawa Masekata. mama gedara nathiwa oya gana.
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    අම්මෝ 450GB මොනවද කරන්නේ?


    උඹේ ඉන්ටෙර්නෙට් එක අල්ලපු ගෙවල් වල උනුත් හොරාට පාවිච්චි කරනවද කොහෙද බොලේ.
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:24 PM
    Na bn 100% sure eka nam kauruwath use krane na kyala

    apo wadak na kiyala. mage tibbe SLT fiber 40+ 60 web family 😁 dan nikanmma 350 GB yanawa Masekata. mama gedara nathiwa oya gana.
    Matath okama thama ehema data use wenne khmada kyala, issara api data bala balane kochara limit ekeda use kare

    Dan ehma na hamadema balanwa update ehema 12n passe danne

    Dan ehma nane. Ekai man hthanne seen eka

    Man baluwa anith de thama unlimited eke 12passe use krath e data tikath count wenawa app eke


    kohomath unge 100mb block ekak kiyanne 80mb Ne ehma baluwoth

    450 gb use karana ekekge real usage eka 362GB WAGE
     
    • Like
    Reactions: netnet

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    516
    818
    93
    මේක just for backup. ගහක් වත් කඩන් වැටුනොත් සතියක් අඳුරේ (internet) :lol:
    Air fiber prepaid දෙන්නේ නැද්ද. ඕනේ වෙලාව reload එකක් දාගෙන data addon එකක් ගන්න. මම දැනට 4G එකක් prepaid විදිහට use කරනවා. අද 1:30 ඉඳන් 2 වගේ වෙනකන් SLT fiber internet, ඩ්‍රොප් වෙලා තිබ්බේ. Dialog එකට 150ක් දල 104ට 5GB ගත්ත. මගුලේ speed එක 2.8 mbps. වෙලාවට 2ට වගේ SLT හරි ගිය