අම්මෝ 450GB මොනවද කරන්නේ?
උඹේ ඉන්ටෙර්නෙට් එක අල්ලපු ගෙවල් වල උනුත් හොරාට පාවිච්චි කරනවද කොහෙද බොලේ.
------ Post added on Sep 3, 2026 at 3:24 PM
Na bn 100% sure eka nam kauruwath use krane na kyala
apo wadak na kiyala. mage tibbe SLT fiber 40+ 60 web family

dan nikanmma 350 GB yanawa Masekata. mama gedara nathiwa oya gana.
Matath okama thama ehema data use wenne khmada kyala, issara api data bala balane kochara limit ekeda use kare
Dan ehma na hamadema balanwa update ehema 12n passe danne
Dan ehma nane. Ekai man hthanne seen eka
Man baluwa anith de thama unlimited eke 12passe use krath e data tikath count wenawa app eke
kohomath unge 100mb block ekak kiyanne 80mb Ne ehma baluwoth
450 gb use karana ekekge real usage eka 362GB WAGE