1 USD = 0.50 LKRAKD ada indan awata passe mokak weida dollar (USD) ekata?
nandalaal da?උඩ යන්න හැදුවොත්... ඩොලර් එක උඩ වාඩි වෙනවා කියලා කිවුවා..
Kochchara ganakata up weida?Temporary Up wela aye down wela stable wei me gantama
200ta genawa kiwwa neda.. anura
රුපියල් 600 ට වගේ ගිහින් 500 ට වගේ ඇවිත් Stable වෙයි
රුපියලේ බුල් Run එකක් බලන්න පුළුවන් කොහොමත් ළගදීම200ට ගෙන්න නම් හදුන්ගේ හිල් ජංගියක් ඩොලර් බිලියනයකට වත් ගෙන්න වෙයි
අනිවාර්යෙන් කෙලොනවා ජෙප්පෝ නම්
------ Post added on Sep 23, 2024 at 4:57 PM
Not a exper but may be around go around 320 and come downKochchara ganakata up weida?