First Standard Anti-Virus In Sri Lanka [Crystal Shield Antivir]

Hasistranger

Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    Machooo podi case ekak thiyenawa , man visual studio walin hadapu softwares & samahara machine eke thiyena softwares (Jdownloader,web cam drver/softwaremeken virus/malware kiyala detect karanawane bn ..... aye monaharo copy paste karaddith files check karanawane .. ethakota CPU Usage eka 100% wenawa ne bn ....
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    Machooo podi case ekak thiyenawa , man visual studio walin hadapu softwares & samahara machine eke thiyena softwares (Jdownloader,web cam drver/softwaremeken virus/malware kiyala detect karanawane bn ..... aye monaharo copy paste karaddith files check karanawane .. ethakota CPU Usage eka 100% wenawa ne bn ....

    fss එක pe header එක check කරල අල්ලන files ගැන ඔය කියන්නෙ.. cpu usage එක 100 ට නම් යන්න විදියක් නෑ බං.. p3 කට්ටකටත් දැම්ම ලෙසටම වැඩ.. visual studio එකේ වැඩ කරද්දී vg එක දැනට off කරන්න තමා වෙන්නෙ.. තව මේක දිවුනු කරන්න තියනව බං.. next version එකේ තමා සේරම හදන්න වෙන්නෙ..
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    wow!! so proud of u bro! :) :) amazing work! download karanna ona dan.
    podi advice ekak: machan puluwannan company name ekak hadaganna.ubage real name eka danawata wada godaaak professional wenawa company name ekak thibba nan :)

    wish u all the very best bro! keep up ur amazing work...

    එල මචං..
    tnx
    11.gif