ඒ කොහොමද?Ez Cash
එත් payoneer හරහනෙ බන්. ඒතකොට සැලකිය යුතු ගාණක් ඒකෙත් කැපෙනවනෙ.Ez Cash
wise account දැන් හදන්න දෙන්නෙ නෑ කියල ආරංචියක් ආවා. ඇත්තද කතාව?wise account එකක් තියනවනම් එයාල දෙනවා අපිට USD bank account එකක්. ඒ account එකේ account number, address, routing number, swift code වගේ bank account details ටික දීලා payoneer එකට add කරගන්න. Payoneer customer support එකට කියලා ඒ account එකට auto සල්ලි withdraw වෙන විදිහට හදාගන්න (wise එකට සල්ලි ගන්න බයිලා කියන්න යන්න එපා. Payoneer එකට Fiverr එකෙන් සල්ලි වැටුනම ඒ ටික Payoneer balance එකට නොයා අලුතෙන් add කරගත්ත account එකට automatically withdraw වෙන්න හදාගන්න ඕනේ කිව්වනම් ඇති). එතකොට Fiverr එකෙන් withdraw කරාම wise එකට සල්ලි ටික එනවා. එතකොට fee එක කැපෙන්නෙ $1. ඊට පස්සේ wise එකෙන් USD ටික LKR වලට convert කරගෙන ඔයාගේ personal account එකකට withdraw කරගන්න.
අඩෝ මගෙ කැපුවනෙ බන්. 27යි ආවෙ.දැන් 3$ කපන්නේ නෑ නේ බන්.
kalin kapune na payoneer usd balance ekata daddi. dan kapanawaදැන් 3$ කපන්නේ නෑ නේ බන්.
උබ කියන්නේ fiverr එකේ ඉදන් payoneer එකට එද්දී නේ ?kapanawa bn
සිරා බන්. ආය ලොකු ගාණක් එකතු වෙනකන් ඉඳල එකපාර ගන්නවා.අපරාදේ ඕක කලින් අහලනේ කරන්න තිබ්බේ. දැන් උබ ට ඕක ගන්න බෑ නේ. $50 අවම තියෙන්න ඕනේ payoneer එකේ. ආයේ සල්ලි ගනිද් දී තව 3ක් කැපෙනවා දැන්. ගන්න එක පරම ගන්න ඕනේ ඕකේ.
ow bn 3$ kapanawa.උබ කියන්නේ fiverr එකේ ඉදන් payoneer එකට එද්දී නේ ?
kalin kapune na payoneer usd balance ekata daddi. dan kapanawa
ආහ කැපිල කැපිල ..ow bn 3$ kapanawa.

uba kiyanne machan ara 3% amathrwa thawa 3$ kapanawa kiyala da. huga kalekin payonner use kale na.kapanawa bn
kohomada bn ehenm lankawata salli withdraw karanne?uba kiyanne machan ara 3% amathrwa thawa 3$ kapanawa kiyala da. huga kalekin payonner use kale na.
Lankawata dan godak withdraw karnna tiyena option adui. man paypal use karnne. dhiram 750 wada adu num 3$ kapanawa ungeth.kohomada bn ehenm lankawata salli withdraw karanne?
payoneer ekata salli enakota 3$ kapanawa. 3% seen ekak nam danne na bnuba kiyanne machan ara 3% amathrwa thawa 3$ kapanawa kiyala da. huga kalekin payonner use kale na.
math gathe direct bank thmai. payoneer card ekak use kale na@thriloka Payoneer idan bank account ekata direct widthrw karanna puluwan neda? nettam Payoneer card onemada?
matat fiverr payments tikak tiyanawa, mage payoneer card eka expire wela godak kal
@Nidarshana_k @baba-chuti @dilann