Fixed deposite එකක්ට වැඩිම පොලියක් මාසෙට ගන්න පුලුවන&#3530

unkown

Member
Sep 4, 2016
258
11
0
Fixed deposite එකක්ට වැඩිම පොලියක් මාසෙට ගන්න පුලුවන&#3530

Fixed deposite එකක්ට වැඩිම පොලියක් මාසෙට ගන්න පුලුවන් බැන්කුව මොකක්ද?? :oo:
 

Phonemy

Well-known member
  • Jan 2, 2018
    2,287
    1
    2,535
    113
    මචන් පොලිය ගැන බලනව වගෙම සල්ලි දාන ආයතනයෙ ගැනත් හොයලා බලන්න,පොලිය වැඩි වගේම risk1ත් වැඩි ,දැක්කනි ETI 1
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    ඕවට වඩා හොදයි සක්විති රණසිංහ ගාව දාපන් :lol:

    Nsb nam patta Hingana bank ekak. mama Laksha 8k pohe thibba salli ganna Giya , Podi hadissiyakata . Un salli naha kiyala , mawa unge main ekata yawwa...main eke un kasu kusu ganawa. un kiyanawa meken denna ba, oya yannalu kaliin Giya oyage paththe branch ekata...mata mara kenthiya . banna banillak, e para salli tika amaruwen gaththa......ekata Hnb mama laksha 15 aran thiyenawa. Gihin salli illala , 8min yanna kalin denawa. mukth ahanneth na. patta Service eka. mata nam set wennema Hnb....sira bank eka....
     

    smnadundk

    Well-known member
  • May 16, 2013
    7,437
    1,069
    113
    Nsb nam patta Hingana bank ekak. mama Laksha 8k pohe thibba salli ganna Giya , Podi hadissiyakata . Un salli naha kiyala , mawa unge main ekata yawwa...main eke un kasu kusu ganawa. un kiyanawa meken denna ba, oya yannalu kaliin Giya oyage paththe branch ekata...mata mara kenthiya . banna banillak, e para salli tika amaruwen gaththa......ekata Hnb mama laksha 15 aran thiyenawa. Gihin salli illala , 8min yanna kalin denawa. mukth ahanneth na. patta Service eka. mata nam set wennema Hnb....sira bank eka....

    Sira mcn ..
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Nsb nam patta Hingana bank ekak. mama Laksha 8k pohe thibba salli ganna Giya , Podi hadissiyakata . Un salli naha kiyala , mawa unge main ekata yawwa...main eke un kasu kusu ganawa. un kiyanawa meken denna ba, oya yannalu kaliin Giya oyage paththe branch ekata...mata mara kenthiya . banna banillak, e para salli tika amaruwen gaththa......ekata Hnb mama laksha 15 aran thiyenawa. Gihin salli illala , 8min yanna kalin denawa. mukth ahanneth na. patta Service eka. mata nam set wennema Hnb....sira bank eka....

    :lol:NSB.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Nsb nam patta Hingana bank ekak. mama Laksha 8k pohe thibba salli ganna Giya , Podi hadissiyakata . Un salli naha kiyala , mawa unge main ekata yawwa...main eke un kasu kusu ganawa. un kiyanawa meken denna ba, oya yannalu kaliin Giya oyage paththe branch ekata...mata mara kenthiya . banna banillak, e para salli tika amaruwen gaththa......ekata Hnb mama laksha 15 aran thiyenawa. Gihin salli illala , 8min yanna kalin denawa. mukth ahanneth na. patta Service eka. mata nam set wennema Hnb....sira bank eka....



    මටත් ඔහොම සින් එකක් උනා බන්. මම RS 10,000ක් ගන්න BOC එකට ගියා එකේ ගැනී මගේ අත්සන් ඔක්කොම බලල කියනවා 10,000ක්ග ගන්න එපා. 1,000ක් ඇති කියලා අරක කපලා 1,000ක් දුන්නා :nerd: