Forex News වලට Trade කරන කවුරුත් ඉන්නවද මේ වගේ.?
මේ මගේ අලුත්ම Forex News Trade Software එක. මේකත් එක්ක Forex News Trade කරන්න කිසිම එකකට බැහැ. මේක Robot or EA එකක්නම් නෙමෙයි. මේක මම news time වලට Trade කරන්නේ.
අලුත්ම update බලන්න AAAFX Platform එක download kragena login & password දීලා login වෙන්න එතකොට බලන්න පුළුවන් කොහොමද කියලා.
AAAFX Demo flatform : https://www.aaafx.com/platforms
files.metaquotes.net/triple.a.investment/mt4/tripleafx4setup.exe
Login: 1877758
Password: 4nomkxb
හොදයි කියලා හිතෙන අය අදහස් දක්වන්න.
මේ මගේ අලුත්ම Forex News Trade Software එක. මේකත් එක්ක Forex News Trade කරන්න කිසිම එකකට බැහැ. මේක Robot or EA එකක්නම් නෙමෙයි. මේක මම news time වලට Trade කරන්නේ.
අලුත්ම update බලන්න AAAFX Platform එක download kragena login & password දීලා login වෙන්න එතකොට බලන්න පුළුවන් කොහොමද කියලා.
AAAFX Demo flatform : https://www.aaafx.com/platforms
files.metaquotes.net/triple.a.investment/mt4/tripleafx4setup.exe
Login: 1877758
Password: 4nomkxb
හොදයි කියලා හිතෙන අය අදහස් දක්වන්න.





