අඩෝලා.....මම Graphic Designing ,,,,Freelance පටන් ගන්න කියලයි බැලුවේ Upwork එකේ 
වැඩේ පටන් ගන්න කලින් අපේ කට්ටියගෙ අදහස දැනගන්න බැලුවේ
**** කොහොමද project එකක් කරලා Submit කරන්නේ, කොහොමද orders එහෙම ගන්නේ කියල දෙන Tutorials එහෙම තිබ්බොත් පල්ලෙහායින් කොටගෙන යන්න


****
එහෙනම් අපිගියා ඔක්කොටම ආදරෙයි

වැඩේ පටන් ගන්න කලින් අපේ කට්ටියගෙ අදහස දැනගන්න බැලුවේ

**** කොහොමද project එකක් කරලා Submit කරන්නේ, කොහොමද orders එහෙම ගන්නේ කියල දෙන Tutorials එහෙම තිබ්බොත් පල්ලෙහායින් කොටගෙන යන්න



****එහෙනම් අපිගියා ඔක්කොටම ආදරෙයි




