GERMANY STUDY FOR FREE

visalbro

Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura

    මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්‍ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්.

    මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා.
    - පළතුරු :P
    - උන් ගෙවන ජිවිතේ :D
    - වාහන :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) :rolleyes:
    - දේශගුණය :cool:
    - සරල බව :):)
    [/QUOTE]


    උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්‍ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්.

    මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා.
    - පළතුරු :P
    - උන් ගෙවන ජිවිතේ :D
    - වාහන :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) :rolleyes:
    - දේශගුණය :cool:
    - සරල බව :):)


    උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ[/QUOTE]
    bump
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,014
    35,947
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්

    මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්‍ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්.

    මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා.
    - පළතුරු :P
    - උන් ගෙවන ජිවිතේ :D
    - වාහන :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) :rolleyes:
    - දේශගුණය :cool:
    - සරල බව :):)
    [/QUOTE]


    පට්ට නෙඅද මචන්.. බම්ප් හෙල්ප් යන්න හිතෙඅනවා