europe bump
visalbro Well-known member Jun 4, 2017 15,972 17,132 113 panadura May 7, 2018 #82 code320c said: Click to expand... මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව [/QUOTE] උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ
code320c said: Click to expand... මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව [/QUOTE] උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ
tery123 Well-known member Feb 25, 2011 6,033 179 63 34 May 7, 2018 #83 visalbro said: මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව Click to expand... උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ[/QUOTE] bump
visalbro said: මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව Click to expand... උබ ඇයි ආයිත් ලංකාවට ආවෙ[/QUOTE] bump
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,014 35,947 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් May 7, 2018 #85 code320c said: Click to expand... මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව [/QUOTE] පට්ට නෙඅද මචන්.. බම්ප් හෙල්ප් යන්න හිතෙඅනවා
code320c said: Click to expand... මචන් මේ පොරව මන් අඳුනනවා. පොර ලංකාවෙත් rank ගහපු ඩයල් එකක්. German වල study කරන ගමන් Part Time හොඳ ගානක් හොයන්නත් පුළුවන්. පොර ඉන්නේ Kassel University එකේ. එකේ Cafeteria එකේ වැඩ කලත් Part Time 70k වගේ හොයන්න පුළුවන්. German වල Life එක නම් පට්ටෙට enjoy කරන්න පුළුවන් මචන්. German Language එක පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි. මෙතන ඉන්න සිසිර විතානාච්චි මහත්මය වුනත් එහෙට් ගිහින් තමයි German Language එක ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ. එහෙ භාෂාව මන් දන්නා තරමින් කොටස් 3කට කෙරෙනවා. බොහොමයක් අය එතනින් 2යි කරන්නේ. තුන්වෙනි එක අමාරුයි. ඒක තනිකරම සාහිත්ය පැත්තෙන් යන්නේ. එත් මේ සිසිර මහත්මයා සිංහල වෙලත් මේ තුන්වෙනි එක මේ වෙනකොට හදාරමින් පවතිනවා. ඉතින් කරන්න බෑ කියලා දෙයක් නෑ. පුළුවන් මචන්. මම නම් German ගිය පාර ගොඩක්ම හිතට වැදුන ඒවා ටිකක් තිබ්බා. - පළතුරු - උන් ගෙවන ජිවිතේ - වාහන - රට (පරිසරය, රට පිරිසිදුව තියාගන්න හැටි) - දේශගුණය - සරල බව [/QUOTE] පට්ට නෙඅද මචන්.. බම්ප් හෙල්ප් යන්න හිතෙඅනවා