HIKING!!!

Deshan_DD

Member
Feb 13, 2019
26
5
3
Guys man hike karanna godak asai. E unata ehema yaddi unbalance wage ekak enawane. Galwala ehema udata nagiddi nikam watenna wage. E wagema tikak mahansith wage. Eka athaaraganna bariweida????

Loku udawwak...!!!