Guys man hike karanna godak asai. E unata ehema yaddi unbalance wage ekak enawane. Galwala ehema udata nagiddi nikam watenna wage. E wagema tikak mahansith wage. Eka athaaraganna bariweida???? Loku udawwak...!!!