Honda Dio එකක් ගන්න යන්නෙ පොඩි අවුලක් plz help mchnla
Honda Dio එකක් ගන්න හදන්නේ ගන්න තැනින් කිව්වා insurance akai bike license එකටයි රුපියල් 15000 ක් 17000ක් අතර ගානක් යනවා කියලා මොනවටද මෙච්චර ගානක් යන්නේ insurance aka 3rd party දාන්නේ උන්ගේ එකක් downpayment එකක් නතුව ගන්න නිසා ඒක ගැන තාම දන්නේ නැ.
ගන්න කලින් උපදෙස් ටිකක් දෙන්න bike එක ගන්න කොට මොනවද හම්බෙන්නේ මං ඕවා ගැන දන්නේ නෑ
Honda Dio එකක් ගන්න හදන්නේ ගන්න තැනින් කිව්වා insurance akai bike license එකටයි රුපියල් 15000 ක් 17000ක් අතර ගානක් යනවා කියලා මොනවටද මෙච්චර ගානක් යන්නේ insurance aka 3rd party දාන්නේ උන්ගේ එකක් downpayment එකක් නතුව ගන්න නිසා ඒක ගැන තාම දන්නේ නැ.
ගන්න කලින් උපදෙස් ටිකක් දෙන්න bike එක ගන්න කොට මොනවද හම්බෙන්නේ මං ඕවා ගැන දන්නේ නෑ
