Hutch unlimited ganilla 15 kalin

uajanath

Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,549
    1,931
    113
    මචන්ලා හච් එකෙන් 15 වෙනිදා වෙනකන් අලුත් සිම් වලට අන්ලිමිටඩ් පැකේජ් එකක් දෙනවා. ටැක්ස් එකත් එක්ක 998 ජිබි 60 ක් හම්බ වෙනව 4ජී සහ 3ජී දෙකටම වැඩ. 60 පස්සේ 100 වෙනකන් 1 එම් බී පී එස් වලට අඩු වෙනව. කිසිම දෙයක් බ්ලොක් නෑ.
    පරන සිම් වලට මෙක නෑ කීව්වා
    සිග්නල් චෙක් කරල ගනිල්ලා

    View attachment 96783


    Patta ban uba gaththada
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    දැනටත් 50GB කිට්ටු වෙන්න ඇවිත් 3G 998 පැකේජ් එකේ.
     

    MarshMello

    Well-known member
  • Jan 24, 2018
    4,587
    2,979
    113
    Sri Lanka
    A04F9B3E-99B1-463A-8E97-26FA563A2240.jpeg

    Mekada uba kiyana package eka?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    Man mae baluwe ona ekekta wena ekekge namin sim ekak ganna puluwane bn.Uge id hari passport copiyak witarai one.
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,699
    8,449
    113
    Man mae baluwe ona ekekta wena ekekge namin sim ekak ganna puluwane bn.Uge id hari passport copiyak witarai one.
    ඔන එකෙක්ට පුලුවන්. හැබැයි උබට පුලුවන් ආර්කෙඩ් ගිහින් උබ යුස් නොකරන ඒව ඩිස්කනෙක්ට් කරන්න. හොදම දේ සිම් ගද්දි ආර්කෙඩ් එකෙන්ම ගන්න. හට් වලින් ගත්ත කියන්නේ ඔක වෙනව
     
    • Like
    Reactions: lilman

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    ඔන එකෙක්ට පුලුවන්. හැබැයි උබට පුලුවන් ආර්කෙඩ් ගිහින් උබ යුස් නොකරන ඒව ඩිස්කනෙක්ට් කරන්න. හොදම දේ සිම් ගද්දි ආර්කෙඩ් එකෙන්ම ගන්න. හට් වලින් ගත්ත කියන්නේ ඔක වෙනව

    hut walin unath id ekai munai balawane bn.meka ehema nane meka risk ekak