මගේ lap එකට Internet connection එකක් තියෙනවා Bell 4g. මට ලොකු files වගයක් download කරගන්න තියෙනවා. speed එකේ download කරගන්න ඕනි. හැබයි මට මේ speed එක මදි.
දැන් හොද Mobile internet connections offer කරනවනේ එක එක companies. මට බැරිද Phone එකට හොද speed mobile internet package එකක් active කරගෙන ඒකෙ speed එකයි , Bell 4g එකේ speed එකයි couple කරලා lap එකට දෙන්න.
එහෙම නැත්නම් phone 2ට pakacge 2ක් active කරගෙන hotspot 2ක් දාල බැරිද ලැප්ටොප් එක hotspot දෙකෙන්ම එන ස්පීඩ් එක couple කරගෙන වැඩ කරන්න.
combinations ගොඩයි. උබලට requirment එක තේරෙනවනේ . සරලව internet connections කීපයක speed එක combine කරලා එකක් විදියට use කරන්නයි ඕනි .මේක පුළුවන් නම් පට්ට පට පට
දැන් හොද Mobile internet connections offer කරනවනේ එක එක companies. මට බැරිද Phone එකට හොද speed mobile internet package එකක් active කරගෙන ඒකෙ speed එකයි , Bell 4g එකේ speed එකයි couple කරලා lap එකට දෙන්න.
එහෙම නැත්නම් phone 2ට pakacge 2ක් active කරගෙන hotspot 2ක් දාල බැරිද ලැප්ටොප් එක hotspot දෙකෙන්ම එන ස්පීඩ් එක couple කරගෙන වැඩ කරන්න.
combinations ගොඩයි. උබලට requirment එක තේරෙනවනේ . සරලව internet connections කීපයක speed එක combine කරලා එකක් විදියට use කරන්නයි ඕනි .මේක පුළුවන් නම් පට්ට පට පට

