- Invest කරලා නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    ස්තූතියි පැහැදිලි කිරීමට..
    සමහර ඒවා නොතේරුනාට අයිඩියා එකක් ආවා..

    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?

    අරු උත්තරක් දෙයි....මනී බැක් ගැරන්ට් එක තියෙන්නෙ ඉබේ ගෙවීම් වලට විතරයි.. zoomline කියන පල් හොරා ඉබේ සේලර් කෙනෙක් නෙමේ සල්ලි දෙන එකා ඉබේ බඩු ගන්ඩ නෙමේ සල්ලි දෙන්නෙ....ඒක නිසා ඔය පල් හොරාට සල්ලි දෙනවට වඩා හොදයි කපුටන්ට ආප්ප අරන් දෙන එක...
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    Aniwa refund ganna puluwanlu baduwa gedaratama deliver karama unat refund ganna puluwanlu mu wage keri horek lowet ne
    මම මොනවද හුත්තෝ ඩිලිවර් කරන්නෙ?
    උබගේ අම්මගේ හුත්තෙන් හදපු බෙරද?
     
    Oct 3, 2008
    1,723
    437
    0
    මේ zoomline කියාන පල් හොරා කියන විද්හට කවුරු හරි සල්ලි දාල මූ වoචා කරපු ගමන් පේපෑල් එකෙන් ගෙවයිද මෙන්න කියල....:dull:

    Ebay eka haraha wena payment ekaka nam refund eka baya wenna deyak naa.

    eath normal paypal payment ekaka refund eka illaddi seller ta maddata panala block ekak karanna puluwan. a kiyanne tracking submit karala. (boru tracking wunath) Seller gen kisima maddata panillak nathnam , seller ge paypal eke salli thiyanawanam kisima prashnayak nathiwa refund eka denawa. eath seller ge acc eke salli nathnam payapal eka refund dena eka 100% k sure karanna amaruy.




    ස්තූතියි පැහැදිලි කිරීමට..
    සමහර ඒවා නොතේරුනාට අයිඩියා එකක් ආවා..

    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?

    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    ow , seller kenekta karana geweemak widiyata yawanna puluwan.

    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
    kisima investment site ekak paypal walin pay karanna denne naa , zoomline kiyanne risk eka eya aragena bitcoin haraha invest karanawa kiyala.
    me investment website walata kiyanne HYIP kiyala. http://allhyipdata.com me wage website ekakin api invest karana site eka scam da / thawamath gewanawada kiyala balaganna puluwan.
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113

    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
    එක ඉන්වෙස්ට් සයිට් එකක්වත් පේපැල් හරහා ගෙවන්න දෙන්නෙ නැහැ
    එහෙම දුන්නත් ලංකාවෙ උන්ට දෙන්නෙ නැහැ
    හේතුව ලංකාවෙ උන් පස්සෙ රීෆන්ඩ් ඉල්ලන නිසා

    මමත් ප්‍රොමෝට් කරන්න පළවෙනි රවුන්ඩ් එක විතරයි පේපල් වලට සල්ලි ගන්නේ
    ඊළඟ සැරේ ඉඳන් කට්ටියම මගේ බෑන්ක් එකට තමා සල්ලි එවන්නෙ
    ඒක උන්ට අවුලක් නැති නිසා වෙන උන්ට ගැට්ට කසන්න හේතුවකුත් නැහැ
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    මම මොනවද හුත්තෝ ඩිලිවර් කරන්නෙ?
    උබගේ අම්මගේ හුත්තෙන් හදපු බෙරද?

    clients la prashna ahuwama ohomada yako uttaraa denne, maru investor, :lol::lol::lol:

    tho meke ohoma hesirila then expecting to do serious business,

    seriously r u that retarded?

    stick with kuli weda ban :dull:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    clients la prashna ahuwama ohomada yako uttaraa denne, maru investor, :lol::lol::lol:

    tho meke ohoma hesirila then expecting to do serious business,

    seriously r u that retarded?

    stick with kuli weda ban :dull:
    උඹ පොන්නයෙක් නෙ හුත්තෝ
    ක්ලයන්ට් කෙනෙක්ට උත්තර දෙන විදිහයි ලොල්ලොන්ට උත්තර දෙන විදිහයි වෙනස්
    I don't give a fuck about what you think
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    උඹ පොන්නයෙක් නෙ හුත්තෝ
    ක්ලයන්ට් කෙනෙක්ට උත්තර දෙන විදිහයි ලොල්ලොන්ට උත්තර දෙන විදිහයි වෙනස්
    I don't give a fuck about what you think

    ehenm tawa thread deka 3k dapan :rofl::rofl::rofl:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    business eka wyaptha karaganna dan dekata bedila thamay , mulin thibune ekata , eath ebay eka ekka wada karaddi ekama samagamak wage support eka denne.
    ඊබේ එකෙන් ලංකාවම බෑන් කරන දවස වැඩි ඈතක නෙමේ බන්
    මට බය උන් පේපල් එකෙනුත් අපිව හලයි කියලා :baffled:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    Ebay eka haraha wena payment ekaka nam refund eka baya wenna deyak naa.

    eath normal paypal payment ekaka refund eka illaddi seller ta maddata panala block ekak karanna puluwan. a kiyanne tracking submit karala. (boru tracking wunath) Seller gen kisima maddata panillak nathnam , seller ge paypal eke salli thiyanawanam kisima prashnayak nathiwa refund eka denawa. eath seller ge acc eke salli nathnam payapal eka refund dena eka 100% k sure karanna amaruy.





    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    ow , seller kenekta karana geweemak widiyata yawanna puluwan.

    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
    kisima investment site ekak paypal walin pay karanna denne naa , zoomline kiyanne risk eka eya aragena bitcoin haraha invest karanawa kiyala.
    me investment website walata kiyanne HYIP kiyala. http://allhyipdata.com me wage website ekakin api invest karana site eka scam da / thawamath gewanawada kiyala balaganna puluwan.


    බොහොම ස්තූතියි...

    මට තේරුන විදියට කවුරුහරි ඉන්වෙස්ට්මන්ට් කරන්න කැමතියි නම් රිස්ක් එකක් අරගෙන මේ කිව්ව විදියට
    ඒක එයාලගේ වගකීම වගේ...

    මේ රිස්ක් එක දැනුවත් උනා මේ වලියෙන් හරි.
    තව දුරටත් ඉන්වෙස්ට් කරනවා නම් ඒක ඒ මිනිස්සුම ඩිසයිඩ් කරාව්`..

    බලමු සති 3 කින් දැනට ඉන්වෙස්ට් කරපු අය දාන කමෙන්ට්ස් :D
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එක ඉන්වෙස්ට් සයිට් එකක්වත් පේපැල් හරහා ගෙවන්න දෙන්නෙ නැහැ
    එහෙම දුන්නත් ලංකාවෙ උන්ට දෙන්නෙ නැහැ
    හේතුව ලංකාවෙ උන් පස්සෙ රීෆන්ඩ් ඉල්ලන නිසා

    මමත් ප්‍රොමෝට් කරන්න පළවෙනි රවුන්ඩ් එක විතරයි පේපල් වලට සල්ලි ගන්නේ
    ඊළඟ සැරේ ඉඳන් කට්ටියම මගේ බෑන්ක් එකට තමා සල්ලි එවන්නෙ
    ඒක උන්ට අවුලක් නැති නිසා වෙන උන්ට ගැට්ට කසන්න හේතුවකුත් නැහැ

    මූ මේ කියන ටොන් පච වලට එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා...ලබන පාර කියල එකෙක් එන්නෙ නැ...මූ හදන්නෙ සල්ලි අරගෙන මාරු වෙන්ඩ..මූ පල් හොරෙක්....මු වගේ උන්ට දඩුවම ස්වබාවධර්මයෙන් හරි හම්බෙනව..එතකන් කිරියෙ ඈයො පරිසන් වෙයල්ල මූ පල් හොරෙක්..
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    clients la prashna ahuwama ohomada yako uttaraa denne, maru investor, :lol::lol::lol:

    tho meke ohoma hesirila then expecting to do serious business,

    seriously r u that retarded?

    stick with kuli weda ban :dull:

    you should give up . you lost in this bluffing game. accept it.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    මූ මේ කියන ටොන් පච වලට එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා...ලබන පාර කියල එකෙක් එන්නෙ නැ...මූ හදන්නෙ සල්ලි අරගෙන මාරු වෙන්ඩ..මූ පල් හොරෙක්....මු වගේ උන්ට දඩුවම ස්වබාවධර්මයෙන් හරි හම්බෙනව..එතකන් කිරියෙ ඈයො පරිසන් වෙයල්ල මූ පල් හොරෙක්..

    me paara awet ne bn ekekwt,:lol: meke un echchara moda ne
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    zoomline කියන පල් හොරාගෙ කතන්දරේට අනුව මොන ලෝකෙද තියෙන්නෙ දවස් 21ට 15% දෙන ආයෝජන සිස්ටම් එකක්....උබලත් ඉන්ටනෙට් පාවිච්චි කරන්ඩ දන්නවනෙ...හොයල බලපන් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙන්වද කියල දවස් 42ට 30% පොලී ගෙවන තැනක්.....හරිම ලේසියි....මූ පල් හොරෙක් උබලගෙ සල්ලි වලට කෙලින්ඩ හදන්නෙ...:dull:


    මෙනන zoomline ගෙ පොලී අනුපාතය...

    දවස් 21ට 15%
    දවස් 42ට 30%
    දවස් 63ට 45%
    දවස් 84ට 60%
    දවස් 105ට 75%
    දවස් 126ට 90%

    මේ වගේ සල්ලියක් දෙන තැනක් ලෝකෙ කොහෙ හරි තියෙනවද කියල ගූගල් කරල බලපල්ල....ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන්නෙ ඒ බල්ල සල්ලි දාන්ඩ යන සයිට් එක ගූගල්වලටත් අහුවෙන්නෙ නැති අරුම පුදුම සයිට් එකක් කියල...:rofl::rofl::ඇත්තම කතාව එහෙම සයිට් එකක් නැ .ඔය zoomline පල් හොරා හින ලෝක මවල සල්ලි කඩාගන්ඩ දගලන්නෙ... zoomline වගේ තක්කඩින්ට එකෙක් රැවටෙන්ඩ එපා...මූ සක්විති ගේමක් ගහන්ඩයි දගලන්නෙ...අනික පේපෑල් 60 ඩේස් මනි බැක් ගැරට් එකක් නැ ඒකත් මුගෙ ටොන් පචයක්....
     
    Last edited: