දෙකම එකම සමාගම නෙමේ දැන්ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame.

https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/paypal-ebay-update
දෙකම එකම සමාගම නෙමේ දැන්ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame.

ස්තූතියි පැහැදිලි කිරීමට..
සමහර ඒවා නොතේරුනාට අයිඩියා එකක් ආවා..
මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
සාමාන්යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
මම මොනවද හුත්තෝ ඩිලිවර් කරන්නෙ?Aniwa refund ganna puluwanlu baduwa gedaratama deliver karama unat refund ganna puluwanlu mu wage keri horek lowet ne
මේ zoomline කියාන පල් හොරා කියන විද්හට කවුරු හරි සල්ලි දාල මූ වoචා කරපු ගමන් පේපෑල් එකෙන් ගෙවයිද මෙන්න කියල....![]()
ස්තූතියි පැහැදිලි කිරීමට..
සමහර ඒවා නොතේරුනාට අයිඩියා එකක් ආවා..
මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
සාමාන්යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
එක ඉන්වෙස්ට් සයිට් එකක්වත් පේපැල් හරහා ගෙවන්න දෙන්නෙ නැහැ
මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
සාමාන්යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
whateverAdo ada kuli wedata gihin 2000 hewwada uba . Meke 3000 ewa higa kanawata wada eka hodai bn.
මම මොනවද හුත්තෝ ඩිලිවර් කරන්නෙ?
උබගේ අම්මගේ හුත්තෙන් හදපු බෙරද?



උඹ පොන්නයෙක් නෙ හුත්තෝclients la prashna ahuwama ohomada yako uttaraa denne, maru investor,
tho meke ohoma hesirila then expecting to do serious business,
seriously r u that retarded?
stick with kuli weda ban![]()
උඹ පොන්නයෙක් නෙ හුත්තෝ
ක්ලයන්ට් කෙනෙක්ට උත්තර දෙන විදිහයි ලොල්ලොන්ට උත්තර දෙන විදිහයි වෙනස්
I don't give a fuck about what you think



දෙකම එකම සමාගම නෙමේ දැන්
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/paypal-ebay-update
i will do anything i like by the way another investment thread on the wayehenm tawa thread deka 3k dapan![]()

ඊබේ එකෙන් ලංකාවම බෑන් කරන දවස වැඩි ඈතක නෙමේ බන්business eka wyaptha karaganna dan dekata bedila thamay , mulin thibune ekata , eath ebay eka ekka wada karaddi ekama samagamak wage support eka denne.

i will do anything i like by the way another investment thread on the way![]()



Ebay eka haraha wena payment ekaka nam refund eka baya wenna deyak naa.
eath normal paypal payment ekaka refund eka illaddi seller ta maddata panala block ekak karanna puluwan. a kiyanne tracking submit karala. (boru tracking wunath) Seller gen kisima maddata panillak nathnam , seller ge paypal eke salli thiyanawanam kisima prashnayak nathiwa refund eka denawa. eath seller ge acc eke salli nathnam payapal eka refund dena eka 100% k sure karanna amaruy.
මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
ow , seller kenekta karana geweemak widiyata yawanna puluwan.
සාමාන්යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?
kisima investment site ekak paypal walin pay karanna denne naa , zoomline kiyanne risk eka eya aragena bitcoin haraha invest karanawa kiyala.
me investment website walata kiyanne HYIP kiyala. http://allhyipdata.com me wage website ekakin api invest karana site eka scam da / thawamath gewanawada kiyala balaganna puluwan.

එක ඉන්වෙස්ට් සයිට් එකක්වත් පේපැල් හරහා ගෙවන්න දෙන්නෙ නැහැ
එහෙම දුන්නත් ලංකාවෙ උන්ට දෙන්නෙ නැහැ
හේතුව ලංකාවෙ උන් පස්සෙ රීෆන්ඩ් ඉල්ලන නිසා
මමත් ප්රොමෝට් කරන්න පළවෙනි රවුන්ඩ් එක විතරයි පේපල් වලට සල්ලි ගන්නේ
ඊළඟ සැරේ ඉඳන් කට්ටියම මගේ බෑන්ක් එකට තමා සල්ලි එවන්නෙ
ඒක උන්ට අවුලක් නැති නිසා වෙන උන්ට ගැට්ට කසන්න හේතුවකුත් නැහැ
clients la prashna ahuwama ohomada yako uttaraa denne, maru investor,
tho meke ohoma hesirila then expecting to do serious business,
seriously r u that retarded?
stick with kuli weda ban![]()
මූ මේ කියන ටොන් පච වලට එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා...ලබන පාර කියල එකෙක් එන්නෙ නැ...මූ හදන්නෙ සල්ලි අරගෙන මාරු වෙන්ඩ..මූ පල් හොරෙක්....මු වගේ උන්ට දඩුවම ස්වබාවධර්මයෙන් හරි හම්බෙනව..එතකන් කිරියෙ ඈයො පරිසන් වෙයල්ල මූ පල් හොරෙක්..
meke un echchara moda neyou should give up . you lost in this bluffing game. accept it.



:ඇත්තම කතාව එහෙම සයිට් එකක් නැ .ඔය zoomline පල් හොරා හින ලෝක මවල සල්ලි කඩාගන්ඩ දගලන්නෙ... zoomline වගේ තක්කඩින්ට එකෙක් රැවටෙන්ඩ එපා...මූ සක්විති ගේමක් ගහන්ඩයි දගලන්නෙ...අනික පේපෑල් 60 ඩේස් මනි බැක් ගැරට් එකක් නැ ඒකත් මුගෙ ටොන් පචයක්....me paara awet ne bn ekekwt,meke un echchara moda ne

මූට අහුවෙන්ඩ ගිය උන් දැනුවත් වෙලා ඉන්නෙ..