අද නේද අර නිව්සීලන්ඩ් ඉඳලා එකෙක් එනවා කිව්වෙ ගහලා යන්න
තාම ප්ලේන් එකේ වෙන්ටැ![]()


zoomline uge business eka ath aralada ban![]()


අහිකුන්ඨිකය නයි අරින එක නවත්තල වගේ....හැමදාම ඉරා ගන්ඩ බැරුව ඇති.... අහිකුන්ඨිකය නයි අරින එක නවත්තල වගේ....හැමදාම ඉරා ගන්ඩ බැරුව ඇති....




u pette enne ne uma dapu thread walata![]()

මේව කිරියෙ උන් දකින්ඩ දකින්ඩ අහිකුන්ඨිකය කියල ඔප්පු වෙනව කියල ඌ දන්නව....මේව කිරියෙ උන් දකින්ඩ දකින්ඩ අහිකුන්ඨිකය කියල ඔප්පු වෙනව කියල ඌ දන්නව....


eth ban uma dapu thread eka, dawas ganak fight karapu thread eka, ugema business idea eka, ohoma ath arala dala inna puluwan zoomline wage ponnayektama witarai
investment gena wachanayakwt kynwata kemati ne u den![]()

මේ තෙර්ඩ් දැක්කම මිනිහ අර නයා මැරිච්ච අහිකුන්ඨිකය වගේ තමා...මේ තෙර්ඩ් දැක්කම මිනිහ අර නයා මැරිච්ච අහිකුන්ඨිකය වගේ තමා...



අනේ මෝඩ වේසිගේ පුතෝ
den balahan muta salli dala tbbanam kawru hari anataine mu den thread eke pettewat enne ne update ekakwat denne![]()

අනේ මෝඩ වේසිගේ පුතෝ
සල්ලි ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්ට මම කෝල් කරලා, මැසේජ් කරලා ගානට අප්ඩේට් දෙනවා
ඒවා මෙතන දාන්නෙ මට පිස්සුවටද?
තොට වැඩක් නැහැ නෙ වෙන උන්ට ලැබෙන ප්රොෆිට් ගැන



zoomline paw ban uba, den dawas 21n unge result uba meke awit danawa neda? i cant wait
den balahan muta salli dala tbbanam kawru hari anataine mu den thread eke pettewat enne ne update ekakwat denne![]()

අහිකුන්ඨිකයෙක්ගෙන් ආයෝජන උපදෙස් ගන්ඩ ගියාම ඔහොම තමයි...අහිකුන්ඨිකයෙක්ගෙන් ආයෝජන උපදෙස් ගන්ඩ ගියාම ඔහොම තමයි...

මම දාපු ත්රේඩ් පැත්තෙ දවස ගානෙ බම්ප් දානවාද නැද්ද කියන එක මම බලා ගන්නම් සක්කිලි වේසි ගෙ පුතෝ. තොට පුක් ගැට්ට කසන්න හේතුවක් කර ගන්න එපා මගේ ත්රේඩ්.mu weradilawat me pette enne ban wena ewage pora talk didi innawa ugema thread walin hangi hangi mehemat asarana wimak![]()

මම දාපු ත්රේඩ් පැත්තෙ දවස ගානෙ බම්ප් දානවාද නැද්ද කියන එක මම බලා ගන්නම් සක්කිලි වේසි ගෙ පුතෝ. තොට පුක් ගැට්ට කසන්න හේතුවක් කර ගන්න එපා මගේ ත්රේඩ්.
අනික උඹ නිකම් ආවේශ වෙච්ච කපුවෙක් වරුවෙන් වරුවට පුක් ගහපු ලොල්ලෙක් වගේ දවසට දහ දොලොස් වතාවක් මගේ ත්රේඩ් සෙට් එකම බම්ප් කරනවා නෙ. ඒක නිසා මට කොහොමත් අමුතුවෙන් මේවා හිට් කරන්න මහන්සි වෙන්න ඕන නැහැ. මම ගානට වෙලාවට කට්ටිය ගෙ ප්රොෆිට් පෙන්නනම් උබගෙ අම්මගේ හුත්තෙන් තෝ වගේ තව බලු පොන්නයෝ දෙන්නෙක් වැටෙන්න![]()



මාව ට්රිගර් කරන්න ගිහින් අන්තිමට උබ බළු ගූ කන පොන්නයෙක්ම උනා නෙ බන්?![]()
uba keri modayek ban , api ubawa trigger karala uba mona mudukko sakkiliyekda kyla prove karala iwarai, etakota thota mona business da, uba lassanata adagenama nanawa ban![]()
