- Invest කරලා නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -

Big-Boss01

Banned
Sep 12, 2017
26
1
0
avatar476738_4.gif
 

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :rofl::rofl: මේව කිරියෙ උන් දකින්ඩ දකින්ඩ අහිකුන්ඨිකය කියල ඔප්පු වෙනව කියල ඌ දන්නව....

    eth ban uma dapu thread eka, dawas ganak fight karapu thread eka, ugema business idea eka, ohoma ath arala dala inna puluwan zoomline wage ponnayektama witarai :lol:

    investment gena wachanayakwt kynwata kemati ne u den :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    eth ban uma dapu thread eka, dawas ganak fight karapu thread eka, ugema business idea eka, ohoma ath arala dala inna puluwan zoomline wage ponnayektama witarai :lol:

    investment gena wachanayakwt kynwata kemati ne u den :lol:

    :rofl::rofl: මේ තෙර්ඩ් දැක්කම මිනිහ අර නයා මැරිච්ච අහිකුන්ඨිකය වගේ තමා...
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :rofl::rofl: මේ තෙර්ඩ් දැක්කම මිනිහ අර නයා මැරිච්ච අහිකුන්ඨිකය වගේ තමා...

    :lol::lol:

    den balahan muta salli dala tbbanam kawru hari anataine mu den thread eke pettewat enne ne update ekakwat denne :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :lol::lol:

    den balahan muta salli dala tbbanam kawru hari anataine mu den thread eke pettewat enne ne update ekakwat denne :lol:
    අනේ මෝඩ වේසිගේ පුතෝ
    සල්ලි ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්ට මම කෝල් කරලා, මැසේජ් කරලා ගානට අප්ඩේට් දෙනවා
    ඒවා මෙතන දාන්නෙ මට පිස්සුවටද? :lol:
    තොට වැඩක් නැහැ නෙ වෙන උන්ට ලැබෙන ප්‍රොෆිට් ගැන
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    අනේ මෝඩ වේසිගේ පුතෝ
    සල්ලි ඉන්වෙස්ට් කරපු උන්ට මම කෝල් කරලා, මැසේජ් කරලා ගානට අප්ඩේට් දෙනවා
    ඒවා මෙතන දාන්නෙ මට පිස්සුවටද? :lol:
    තොට වැඩක් නැහැ නෙ වෙන උන්ට ලැබෙන ප්‍රොෆිට් ගැන

    :lol::lol::lol::lol: zoomline paw ban uba, den dawas 21n unge result uba meke awit danawa neda? i cant wait
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    Your subscription for this thread has been removed.

    Click here if your browser does not automatically redirect you.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :lol::lol:

    den balahan muta salli dala tbbanam kawru hari anataine mu den thread eke pettewat enne ne update ekakwat denne :lol:

    :rofl::rofl: අහිකුන්ඨිකයෙක්ගෙන් ආයෝජන උපදෙස් ගන්ඩ ගියාම ඔහොම තමයි...
     
    Last edited:

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :rofl::rofl: අහිකුන්ඨිකයෙක්ගෙන් ආයෝජන උපදෙස් ගන්ඩ ගියාම ඔහොම තමයි...

    mu weradilawat me pette enne ban wena ewage pora talk didi innawa ugema thread walin hangi hangi mehemat asarana wimak :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    mu weradilawat me pette enne ban wena ewage pora talk didi innawa ugema thread walin hangi hangi mehemat asarana wimak :lol:
    මම දාපු ත්‍රේඩ් පැත්තෙ දවස ගානෙ බම්ප් දානවාද නැද්ද කියන එක මම බලා ගන්නම් සක්කිලි වේසි ගෙ පුතෝ. තොට පුක් ගැට්ට කසන්න හේතුවක් කර ගන්න එපා මගේ ත්‍රේඩ්.

    අනික උඹ නිකම් ආවේශ වෙච්ච කපුවෙක් වරුවෙන් වරුවට පුක් ගහපු ලොල්ලෙක් වගේ දවසට දහ දොලොස් වතාවක් මගේ ත්‍රේඩ් සෙට් එකම බම්ප් කරනවා නෙ. ඒක නිසා මට කොහොමත් අමුතුවෙන් මේවා හිට් කරන්න මහන්සි වෙන්න ඕන නැහැ. මම ගානට වෙලාවට කට්ටිය ගෙ ප්‍රොෆිට් පෙන්නනම් උබගෙ අම්මගේ හුත්තෙන් තෝ වගේ තව බලු පොන්නයෝ දෙන්නෙක් වැටෙන්න :rofl:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    මම දාපු ත්‍රේඩ් පැත්තෙ දවස ගානෙ බම්ප් දානවාද නැද්ද කියන එක මම බලා ගන්නම් සක්කිලි වේසි ගෙ පුතෝ. තොට පුක් ගැට්ට කසන්න හේතුවක් කර ගන්න එපා මගේ ත්‍රේඩ්.

    අනික උඹ නිකම් ආවේශ වෙච්ච කපුවෙක් වරුවෙන් වරුවට පුක් ගහපු ලොල්ලෙක් වගේ දවසට දහ දොලොස් වතාවක් මගේ ත්‍රේඩ් සෙට් එකම බම්ප් කරනවා නෙ. ඒක නිසා මට කොහොමත් අමුතුවෙන් මේවා හිට් කරන්න මහන්සි වෙන්න ඕන නැහැ. මම ගානට වෙලාවට කට්ටිය ගෙ ප්‍රොෆිට් පෙන්නනම් උබගෙ අම්මගේ හුත්තෙන් තෝ වගේ තව බලු පොන්නයෝ දෙන්නෙක් වැටෙන්න :rofl:

    :lol: :lol:

    uba keri modayek ban , api ubawa trigger karala uba mona mudukko sakkiliyekda kyla prove karala iwarai, etakota thota mona business da, uba lassanata adagenama nanawa ban :rofl::rofl:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :lol: :lol:

    uba keri modayek ban , api ubawa trigger karala uba mona mudukko sakkiliyekda kyla prove karala iwarai, etakota thota mona business da, uba lassanata adagenama nanawa ban :rofl::rofl:
    මාව ට්‍රිගර් කරන්න ගිහින් අන්තිමට උබ බළු ගූ කන පොන්නයෙක්ම උනා නෙ බන්?
    අන්තිමට උදේ දවල් හවස මම හුකන්න එන කල් මගේ ත්‍රේඩ් බම්ප් කර කර ඉන්න පට්ට වේසියෙක්ම උනා නෙ?
    තමන්ගේ අම්මට බැන්නම නොබැන ඉන්නෙ පොන්නයෝ, මම එහෙම පොන්නයෙක් නෙමේ
    උබම හිතපන් උදේ ඉඳන් රෑ වෙන කල් උබ පැය කීයක් නම් මම එන කල් බලන් ඉන්නවද කියලා :lol: